Smör av mjölk i Thailand?

Mmmmm!! Nytt nybakat bröd med danske Ole!! Jam jam. På tal om lukt så älskar frugan någon djäkla inlagd fisksås.. Ser ut som man varit lös i magen och skitit i en påse. Det luktar vedervärdigt.. Och!! Jag får tacka för tipset angående smör. Vi hittade det på ett stort köpcentrum i korat. Lurpack. 100% mjölk. Från Danmark. Nu skall det göras go mat.
Låter som Plara, rutten fisk ...

Jag är inte kock... Jag vet det skall till bra kunskap för att göra riktigt bra bearnaisesås. Annars skär det sig. För mig funkar det med pulver blå band... Med smör... Bara jag blir mätt....

Jo jag förstår det men svårigheten med att slå en bearnaise kan jag upplysa dig om är oerhört överdimensionerat och är egentligen inte alls så svårt som det många gånger framställs, så även du skulle kunna lära dig det med
lätthet!

Jo det är klart, kan ju inte trycka i barnen 1 kilo chili var dag. Min fru är som en narkoman när det gäller chili. Vi var ute och gick på stan en dag och hon fick fan ta mig abstinens. När vi kom hem rusade hon till kylen och slängde ihop något med 1 kilo chili så hon var alldeles röd i ansiktet och kunde inte andas...hahaha, ja de är roliga de små liven.:D
Här är det samma... Frugans bror (kopia av job2do) kom in och käkade för en stund sedan. Han steppade runt och ojjade sig av att han tryckt i sig en hög mat fullproppad med chilli. Svetten rann. Lite vatten sedan åt han mer!! De är chilli narkomaner.

Liknande trådar

A
Svar
4
Visningar
4 K
A

Tillbaka
Topp