Svenska män har flest thaifruar i förhållande till befolkningen i hela världen

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
Läste på internet att Svenska män har flest thaifruar i hela världen i förhållande till befolkningen om man borträknar Thailand. Har någon annan läst detta och finns det någon pålitlig källa till påståendet?

Läste på internet att Svenska män har flest thaifruar i hela världen i förhållande till befolkningen om man borträknar Thailand. Har någon annan läst detta och finns det någon pålitlig källa till påståendet?
Fullt möjligt. Du kan ju börja med att visa var du läste det.

Förvånar mig inte, om så är fallet. Sverige är ju antagligen också det landet där radikalfeminismen har tillåtits forma samhället i högst grad.

Vi ligger liksom i frontlinjen - bara en sådan sak som att försvarsmakten skall ha ett genusperspektiv på sina taktiska beslut!

"Män är från Mars,
och kvinnor är från vettet"

Men här är åtminstone några kloka kvinnor:

http://ledarsidorna.se/2016/12/chris-forsne-rasera-den-svenska-sjalvbilden/

https://detgodasamhallet.com/2017/01/01/nyarsonskan/#more-5992

Eller beror det på vår öppenhet och att svenskar accepterar andra nationaliteter bättre än andra länder?

Eller beror det på att thai kvinnor gillar Sverige och svenskar och samhället välkomnar dem?

Ja, de tror jag också. Vi är nog generellt uttryckt ärligare, mer ansvarstagande, mer omhändertagande osv. än män ifrån andra kulturer. Detta är ju generellt inte thaikvinnorna bortskämda med. ;)

Och dessutom är vi långa och ståtliga, blonda och blåögda och ser (i internationell jämförelse) förbaskat bra ut.

För att inte glömma intelligenta.
Vi kan precis allt från bygge, mat, religion, bil mc mekanik och det mänskliga beteendet åtminstone vad som gäller asiater och speciellt thai.
Åtminstone vet vi bättre än alla andra.
Det är lätt o leva med en uppskattande svensk man. :xmas_smiley::cool:

Kan det bero på Svenska kvinnor?...
Sverige domineras idag starkt (mest i hela världen, antar jag) av radikalfeminism.

Över huvudtaget så känns det som att nästan andra länders kvinnor vet mer hur man rör/beter sig attraktivt och inte som en "rysk gränsvakt".

I Sverige ska enligt radikalfeminismen (som har kidnappat hela feministrörelsen) män och kvinnor inte bara vara jämlika, utan dessutom likadana! Samtidigt struntar de i utsatta kvinnor i förorterna, det är mest tjat om att kvinnor ska få höga styrelseposter (lön) från ex Gudrun Schymann.

De vill inte i "jämlikhetens namn" jobba i gruvan. Vissa kvinnor kvoteras till brandmän, men de orkar oftast inte göra alla moment som ingår. Jag har sett några riktigt starka kvinnor, men majoriteten klarar det inte... Själv är jag 50 år och maxar 7 av 9 maskiner i jobbgymmet, lyfter ca 30 ton på < 60 minuter. Det skulle jag vilja se en kvinna klara.

Varje kvinna som påtalar förtrycket i förorten hängs direkt ut som "höger" eller ytterst oönskad, även om hon själv är invandrare och bor i förorten. Det hände tom en vänsterpartist nyss (Amineh Kakabaveh, kollade upp) som fick en utmärkelse. Jonas S ville inte gratulera henne...

Liknande med en annan invandrarkvinna & minister, som hade aningen hög promillehalt. Hon fick avgå direkt. Andra sitter kvar efter betydligt större fadäser. Denna minister var också extra pådrivande vad gällde utsatta förtortskvinnor. Nu är hon ersatt med något annat grått "mähä". Julmust-ministen?

Sverige domineras idag starkt (mest i hela världen, antar jag) av radikalfeminism.

Över huvudtaget så känns det som att nästan andra länders kvinnor vet mer hur man rör/beter sig attraktivt och inte som en "rysk gränsvakt".

I Sverige ska enligt radikalfeminismen (som har kidnappat hela feministrörelsen) män och kvinnor inte bara vara jämlika, utan dessutom likadana! Samtidigt struntar de i utsatta kvinnor i förorterna, det är mest tjat om att kvinnor ska få höga styrelseposter (lön) från ex Gudrun Schymann.

De vill inte i "jämlikhetens namn" jobba i gruvan. Vissa kvinnor kvoteras till brandmän, men de orkar oftast inte göra alla moment som ingår. Jag har sett några riktigt starka kvinnor, men majoriteten klarar det inte... Själv är jag 50 år och maxar 7 av 9 maskiner i jobbgymmet, lyfter ca 30 ton på < 60 minuter. Det skulle jag vilja se en kvinna klara.

Varje kvinna som påtalar förtrycket i förorten hängs direkt ut som "höger" eller ytterst oönskad, även om hon själv är invandrare och bor i förorten. Det hände tom en vänsterpartist nyss (Amineh Kakabaveh, kollade upp) som fick en utmärkelse. Jonas S ville inte gratulera henne...

Liknande med en annan invandrarkvinna & minister, som hade aningen hög promillehalt. Hon fick avgå direkt. Andra sitter kvar efter betydligt större fadäser. Denna minister var också extra pådrivande vad gällde utsatta förtortskvinnor. Nu är hon ersatt med något annat grått "mähä". Julmust-ministen?
Nu är det ju så att Svenska kvinnor klarar sig bra själv efter 35 år oftast har dom 1 eller flera // senare efter några år har dom tappat // lusten helt så män som har många år längre // lust måste träffa yngre damer i Thailand där åldersnojan inte är så stor vi kan ha yngre kvinnor här i Thailand än åldersnojiga Sverige ...
Svenska regeringen med Margot wallström i spetsen vill stoppa Svenska män utomlands från att köpa sex .
.För ca 8 månader sedan var det röstning av Amnesty international om att tillåta sexköp i världen .
Röstningen var hemligstämplad hur länderna röstade men Svenskarna höll inget hemligt och röstade emot sexköp .
Men resultatet blev ändå att det skulle finnas pr*stitution i världen .
Bra för oss äldre män som tidigare knappast hade någon kvinna .
Hade kontakt med en 34 årig kvinna som hade 7 //

Nu vill jag än en gång påpeka att detta även kan läsas av barn. På grund av det ber vi er att vara försiktiga med språkbruket.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
979
anonymous
A

Tillbaka
Topp