Svenska sexköpare inspelade i smyg.

Thailand har en dragningskraft på alla sorter......
har träffat en del stollar genom åren men mycket reko skötsamma gubbar också.
Jo "reportern" problematiserar att det kommer ner "vanligt folk" till turistorterna och roar sig. När man istället enligt honom borde protestera. Ja det är väl ganska "svenskt" att protestera antar jag. Men om man inte trivs där så går man väl inte dit alls? Eller borde man kanske gå runt och slå ner gubbarna i barerna?

Jo "reportern" problematiserar att det kommer ner "vanligt folk" till turistorterna och roar sig. När man istället enligt honom borde protestera. Ja det är väl ganska "svenskt" att protestera antar jag. Men om man inte trivs där så går man väl inte dit alls? Eller borde man kanske gå runt och slå ner gubbarna i barerna?
Kika på vilken kille det var så får man ihop resterande , återigen PK Vänsterfolket folket som hela tiden skall kasta skit på oss som gillar Thailand

Upplysningsvis , man kan stalka folk ganska snabbt

Han är inte lärare längre, utan journalist. Men är han fortfarande kommissarie i vänsterpartiets internationella utskott?

Man finner allt om man letar, tycker inte att reportaget var speciellt udda eller falskt, många sanningar belystes.
Patong och Pattaya var ju ett medvetet urval av platser som hyser många "dårar".

Kanske det kommer en uppföljare om utflyttade svenskar i Cha Am som spelar kort med de svenska grannarna varje dag och tycker livet är perfekt mot hemma...
Eller varför inte svenskbyn Huai Yang där det bor mer svenskar i en village än det gör procentuellt i vilken kommun som helst i Sverige.
Det sägs att 90% av husen ägs av svenskar och resten av norrmän i den villagen.

Man finner allt om man letar, tycker inte att reportaget var speciellt udda eller falskt, många sanningar belystes.
Patong och Pattaya var ju ett medvetet urval av platser som hyser många "dårar".

Kanske det kommer en uppföljare om utflyttade svenskar i Cha Am som spelar kort med de svenska grannarna varje dag och tycker livet är perfekt mot hemma...
Eller varför inte svenskbyn Huai Yang där det bor mer svenskar i en village än det gör procentuellt i vilken kommun som helst i Sverige.

Vill nog heller läsa om kalle som flyttat ut på landet och öppnat ankfarm än om någon "svenskby"

Ja det skulle ju göra att man inte såg den sjuka synen som PK folket har om SAMTLIGA Västerlänningar som lever i Thailand :rolleyes:Det blir ju väldigt synbart när en aktiv Vänsterliberal gör dylika reportage , även om mycket eller merparten av vad som sägs stämmer , men varför bryr de sig , detta är inte Sverige , Thailagar gäller och inte PK lagar

Ja det skulle ju göra att man inte såg den sjuka synen som PK folket har om SAMTLIGA Västerlänningar som lever i Thailand :rolleyes:Det blir ju väldigt synbart när en aktiv Vänsterliberal gör dylika reportage , även om mycket eller merparten av vad som sägs stämmer , men varför bryr de sig , detta är inte Sverige , Thailagar gäller och inte PK lagar
Vänsterliberal är en oxymoron. Finns inget liberalt över kommunister.....

Nu skrivs det också om andra länder, läsare är nyfikna och betalar journalisternas löner.
En engelsk prins bröllop har större nyhetsvärde än en jordbävning i Kina med 20.000 döda.

Till och med Ulla på ICA och hennes regelbundna resor till kärleken i Gambia är omskriva...:):)

Nu trodde jag inte Expressen var en vänsterliberal tidning, man lär något nytt varje dag 555555

Alla är f.a.n moralpoliser i Sveriges media, kan folk vara i fred 15000 km borta i en annan kontinent eller måste sota hela livet för att ha ett svensk pass? I Tyskland arbetar halv miljon människor inom sexindustrin men vi måste alltid få lov av vänstern om hur byxan ska hänga. Jag är ingen sexköpare men den dagen som blir tvungen att köpa då köper jag. En massa våldtäkter i Sverige är pga vad?
Det är dags att ha respekt för andras beslut, vi också.

Nu skrivs det också om andra länder, läsare är nyfikna och betalar journalisternas löner.
En engelsk prins bröllop har större nyhetsvärde än en jordbävning i Kina med 20.000 döda.

Till och med Ulla på ICA och hennes regelbundna resor till kärleken i Gambia är omskriva...:):)

Nu trodde jag inte Expressen var en vänsterliberal tidning, man lär något nytt varje dag 555555
Han skriver även för Aftonh... om då söker lite på hans namn som jag gjorde ;);)

Alla är f.a.n moralpoliser i Sveriges media, kan folk vara i fred 15000 km borta i en annan kontinent eller måste sota hela livet för att ha ett svensk pass? I Tyskland arbetar halv miljon människor inom sexindustrin men vi måste alltid få lov av vänstern om hur byxan ska hänga. Jag är ingen sexköpare men den dagen som blir tvungen att köpa då köper jag. En massa våldtäkter i Sverige är pga vad?
Det är dags att ha respekt för andras beslut, vi också.
Tycker nog det är upp till var och en , bara man behandlar kvinnorna korrekt och bra , finns skitstövlar jag skulle kunna hänga upp som sandsäck på gymet

Något man kanske bör tänka på, även jag när jag gått förbi folk som snackat, ibland så skämtar folk internt och "grabbsnack" eller "tjejsnack" kan låta rätt illa även om personerna som snackar är riktigt trevliga och inte alls skulle göra någon illa.

Jag har i alla fall skämtat om saker som kan misstolkas enormt mycket. Bland annat när en av mina absolut bästa vänner sen barndomen faktiskt hade trillat in i ett dörrhandtag på fyllan så hon hade en riktigt go blåtira. Vi var ute och jag skämtade om att hon skulle skynda sig så hon inte trillar in i ett dörrhandtag till. Det kan misstolkas rätt mycket.

Vill man leta upp folk som säger korkade saker eller riktigt dåliga människor är det väldigt enkelt.

Sen är det väl inte direkt svårt att leta upp svin i Thailand, det är det inte i Sverige eller Ghambia heller för den delen.

Hej

Själv tycker jag att det är falskt att gå runt och spela in folk i smyg, är det verkligen lagligt?
Sen tycker jag att alla inblandade borde ha fått ta ställning till om dom ville medverka i något reportage eller ej.

Tyvärr tror jag nog att mycket av det som framförs och kan upplevas som kontroversiellt stämmer med verkligheten, man hör mycket sånt här och även här på forumet ibland.

Mvh isan lover

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
979
anonymous
A

Tillbaka
Topp