Thailand kommer snart att legalisera privat cannabis odling i hemmet.

 
"It aint over until the fat lady sings"


/ SatanG
Om någon som helst medicinsk relevans beaktas så blir det som jag fått information om, och hur de skulle kunna börja jaga alla som odlar eller brukar cannabis i Thailand lär ju bli en svår nöt.
Men alla dessa hamnar väl i samma finka/bakom samma lås å bom, som alla de som lever på det förbjudna yrket prostition, så det blir trångt dåååå..... :)

Men om det ska man inte skriva på ett forum där de flesta fastnat i en av världens mest misslyckade drog och alkohol policies, Sveriges.
Ja samt tar de moral-bitar som passar för dagen och kastar sedan sina egna vaga värderingar på och om andra, och JA en liten lögn slinker in ibland för att påvisas att man har rätt.

Men som sagt, vi får väl se....
 
Om någon som helst medicinsk relevans beaktas så blir det som jag fått information om, och hur de skulle kunna börja jaga alla som odlar eller brukar cannabis i Thailand lär ju bli en svår nöt.
Men alla dessa hamnar väl i samma finka/bakom samma lås å bom, som alla de som lever på det förbjudna yrket prostition, så det blir trångt dåååå..... :)

Men om det ska man inte skriva på ett forum där de flesta fastnat i en av världens mest misslyckade drog och alkohol policies, Sveriges.
Ja samt tar de moral-bitar som passar för dagen och kastar sedan sina egna vaga värderingar på och om andra, och JA en liten lögn slinker in ibland för att påvisas att man har rätt.

Men som sagt, vi får väl se....
Får du extrapoäng av att skriva flummigt? Kan man inte säga det du vill ha sagt på ett enklare och rakare sätt? En fundering bara.
 
Får du extrapoäng av att skriva flummigt? Kan man inte säga det du vill ha sagt på ett enklare och rakare sätt? En fundering bara.
Klartext:

Nä. varför skulle jag det när en av agitatörerna i denna tråd ljög sig blå om politiskt skyddade cannabis odlingar i grannland. Detta antagligen bara för att ha ett argument...

En skriver här som mest å bäst på fyllan....tja är någon överraskad över hur denne ser på alkohol kontra Cannabis? Nä och det finns en del här.

En annan kopierar sedan 22 år in artiklar som ska stärka hans synpunkter och rättfärdiga hans åsikter i allt. Slår nästan aldrig fel att han inte läst eller förstår själv och då hamnar han i blåsväder när andra verkligen läser länken.......

Tja och medicinska fakta har avhandlats utan någon bryr sig, nej så man svarar, jaja..jag tycker det är skit i alla fall för jag har hört...

Flummigt är ordet, Tack
 
Om någon som helst medicinsk relevans beaktas så blir det som jag fått information om, och hur de skulle kunna börja jaga alla som odlar eller brukar cannabis i Thailand lär ju bli en svår nöt.
Men alla dessa hamnar väl i samma finka/bakom samma lås å bom, som alla de som lever på det förbjudna yrket prostition, så det blir trångt dåååå..... :)

Men om det ska man inte skriva på ett forum där de flesta fastnat i en av världens mest misslyckade drog och alkohol policies, Sveriges.
Ja samt tar de moral-bitar som passar för dagen och kastar sedan sina egna vaga värderingar på och om andra, och JA en liten lögn slinker in ibland för att påvisas att man har rätt.

Men som sagt, vi får väl se....

För den som använder Cannabis blir det nog inga större förändringar.
På sin höjd behövs det kanske ett intyg från läkare, som alla kan få.

Jag använde tidigare lite egengjord olja men slutade med det. Priserna online även för bra kvalitet gick under 20B/g.
Blev ett impulsköp, gör jag inte olja igen får jag väl ge bort till besökare eller polare.

20B.jpg


/ SatanG
 
För den som använder Cannabis blir det nog inga större förändringar.
På sin höjd behövs det kanske ett intyg från läkare, som alla kan få.

Jag använde tidigare lite egengjord olja men slutade med det. Priserna online även för bra kvalitet gick under 20B/g.
Blev ett impulsköp, gör jag inte olja igen får jag väl ge bort till besökare eller polare.

20B.jpg


/ SatanG
Det är Prima röka på min ära, flummer lär svettas darrade av avund när han puffar sina granbarr och kottar.
 
Ja det är ju också ett argument, en man pratar med en ko ute i bushen och detta blir nyhet, tack för att du delade detta viktiga inslag i debatten.
Ja tänk om man skulle skriva en artikel om varje människa som pratar med hundar, katter, hästar, grisar, kor etc etc.

 
Hej

Thailand will work towards controlling the use of cannabis through legislation instead of re-listing it as a narcotic, according to Deputy Prime Minister Anutin Charnvirakul, signalling yet another policy U-turn.



Mvh isan lover
 
Hej

Thailand will work towards controlling the use of cannabis through legislation instead of re-listing it as a narcotic, according to Deputy Prime Minister Anutin Charnvirakul, signalling yet another policy U-turn.


Mvh isan lover

Nya korruptionsmöjligheter öppnar sig......
 
Hej

Thailand will work towards controlling the use of cannabis through legislation instead of re-listing it as a narcotic, according to Deputy Prime Minister Anutin Charnvirakul, signalling yet another policy U-turn.


Mvh isan lover

Sunt förnuft. 10,000-tals har ju investerat sina pengar i det här, ger stora ekonomiska fördelar, jobb/hyra etc.
Får väga det mot nedsidorna.

/ SatanG
 
Sunt förnuft. 10,000-tals har ju investerat sina pengar i det här, ger stora ekonomiska fördelar, jobb/hyra etc.
Får väga det mot nedsidorna.

/ SatanG
Hej

Ja det handlar om pengar och då väger det Thailändska folkets önskan om ett förbud lätt, money talks heter det ju och så ser det ut att kunna bli den här gången också.

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp