Välkommen till ThaiSnack.se

 
[thai]สวัสดีครับคุณ[/thai] @pantila soderstrom och varmt välkommen till vårt forum! Hoppas att du ska trivas här. Vi behöver fler kvinnor som skriver. Fråga om du undrar över något. Hoppas du ska trivas.
Hej alla glada. Jag har bott i Thailand i 8 år men var tvungen att komma hem igen, men längtat tillbaka hela tiden. Det blev inte av när jag ville för det hände en massa saker som gjorde att tiden gick. Nu vill jag verkligen tillbaka men jag vet inte hur det är att komma nu och hur det är att hitta bostad mm. Jag bodde i Phuket men kan tänka mig även andra ställen. Berätta om ni har relevant information och tips om bra ställen att bo på.
 
Hej alla glada. Jag har bott i Thailand i 8 år men var tvungen att komma hem igen, men längtat tillbaka hela tiden. Det blev inte av när jag ville för det hände en massa saker som gjorde att tiden gick. Nu vill jag verkligen tillbaka men jag vet inte hur det är att komma nu och hur det är att hitta bostad mm. Jag bodde i Phuket men kan tänka mig även andra ställen. Berätta om ni har relevant information och tips om bra ställen att bo på.
Pattaya Om den platsen kan du få tusen expert råd på detta forum av mycket erfarna gubbar
 
Pattaya Om den platsen kan du få tusen expert råd på detta forum av mycket erfarna gubbar
Eller Khon Kaen om du vill ha råd av en annan erfaren gubbe.
Det beror ju på om man tänker sig närhet till havet eller annat. Så egentligen vet du nog bäst själv innerst inne var du vill bo. Under 8 år har du ju hunnit skaffa dig en ganska gedigen erfarenhet.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
883
Sir One
S
A
Svar
8
Visningar
918
Phirawan
P
S
Svar
0
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp