Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det gick ju så fort på slutet, så jag börjar med tacket. Ett stort varmt tack till @GayBob Fagpants för dina insatser genom åren! Jag tror att många kanske inte inser eller ens ägnar en tanke på vad det innebär att ha ett forum.
Så var det avklarat. Då vill jag passa på att önska @Kycklingen ett stort varmt lycka till med forumet!
Hallojs
Jag tycker att det är synd att forumet lades ner men glad att det återuppstått igen.
Ett stort tack till fd admin (ägaren) för att du har startat och hållt igång thaisnack i så många år, samtidigt får jag önska lycka till, till nya admin (ägarinnan) och jag hoppas att du fortsätter i samma anda som forumet är nu.
Lycka till @Kycklingen och tack för att nån tog över forumet när det lades ner.
Ska försöka bli mer aktiv trotts att man är en ny medlem.Ser fram emot att få fortsätta läsa alla trådar man ägnat sig åt att följa innan man blev medlem.
Jag kan även tänka mig att det finns en viss kostnad att driva ett forum som serverkostnader och ja vad det nu kan vara och jag skulle gärna sponsra den delen och det kanske vore värt att det fanns ett paypal-konto eller nåt för dom som vill stödja Thaisnacks framtida driftskostnader eftersom jag själv gärna ser att sidan fortsätter finnas även i framtiden.
Jag blev lite orolig när sajten (efter lång frånvaro) inte fungerade för ett par dagar sedan. Sajten känns "snyggare" än förut, eller är det bara för att jag skaffade en bättre skärm...?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.