Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Frugans jobbdag spenderas på JW medans en annan tvingas genomlida en massa ärenden/hemmajobb.

M4.jpg

M5.jpg

M6.jpg

M7.jpg

M9.jpg

Men en annan är ju inte sämre än att man kan laga sin egen lunch, egen hand drar bästa trallan typ :)

M99.jpg

/ SatanG
Synd att du redan är gift.
Annars hade jag gärna tagit över hennes sysslor.
Iallafall de som sker dagtid...

I dag är det efterbörden till gårdagens två möten. Ett av mötena var på Rörstrandsgatan i Stockholm. Den blev poppis redan under hippie-epoken och är det fortfarande bland vänstermänniskor, som inte är fattiga. Krogarna och de stora uteserveringarna var fulla av öl- och vintörstiga människor. Sprang på ett f d kommunalråd från min hemkommun. Han hade skilt sig från Mp och flyttat till Vällingby. En modig man, som jobbade i tunnelbanan även i Rinkeby. Han berättade att han ibland tvingades gå ner ensam medan poliserna alltid var minst fyra. Det är skillnad på folk och folk.

När jag åkte hem blev jag omkörd av två blåljustutande polisbilar på väg till Husby. Tidningarna rapporterade om en ny nätverksaktivitet med dödsfall där. Jag vill flytta regeringskansliet till Rinkeby för att våra ministrar ska kunna se ner på verkligheten och få insikt i hur livet funkar. Att åka säpobil mellan bostaden och Rosenbad förefaller inte tillräckligt.

I dag ska jag ägna mig åt att hjälpa frugan. I kväll åker vi till en sjukvårdskunnig kompis för att få ett utlåtande om hennes hand.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K