Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Khon kaen har jag inte gjort annat an handlat mat och spist minst fem sex ganger om dagen, har aldrig sett en san stor och fin charkdisk som pa Macro har , finns ju ta mig fan allting
Samma erfarenhet jag stiftat även inom Europa. För mig känns det som det t.ex. i Frankrike där jag har störst erfarenhet av europeisk vård, finns en vilja att bota de problem man har så snart som möjligt, eller i vart fall ge lindring. Läkarna har också visat prov på inhämtad kunskap och erfarenhet.
Sverige har jag oftast inte riktigt nått upp till det även om det funnits lysande undantag, då oftast av privatläkare som tillfälligt stöttat i vårdcentralen.
Jag vet inte om det arbetsmiljön i sig som fostrat den attityd som jag personligen erfarit.
Och jag är lite trött på det här stadiga bläddrandet i kloka listan de envisas med.
I Sverige har man nuförtiden läkare från Irak Iran Somalia Pakistan osv, då kan vården bli lite hipp som happ! Sist jag var på vårdis i Gurraberg så tog en irakisk läkare mot mig.
I Sverige har man nuförtiden läkare från Irak Iran Somalia Pakistan osv, då kan vården bli lite hipp som happ! Sist jag var på vårdis i Gurraberg så tog en irakisk läkare mot mig.
Jisses, nu vänds världen upp och ned. Numera börjar det finnas vibbar om att Afrika INTE var där människan utvecklades. Enligt vissa teorier kommer vi från Europa.
Man har funnit lämningar i Europa som är 7 milj år före vår tid och tre milj år före alla afrikanska fynd.
Personligen lutar jag mer och mer åt att det fanns en helt annan civilisation före våran som mer och mer kommer i dagen. Afrika och nu senast är de enbart de första lämningar vi hittat när vi grävt.
En försvårande sak är det landbyte som sker mellan jordplattorna.
Man blir i vart fall bildad på alternativa teorier på Youtube.
Dagens tips... Bit inte ihop medan tandhygienisten har slipen med spetsen ner i tandköttet... Resten av dagen kommer spenderas med att spotta blod i en hink, käka smärtstillande och gnälla.
Rätt skönt att få duscha ur allt blod ur håret efter ett besök hos tandhygienisten...
Chillar på jobbet just nu,produktionen tuggar på och endast gjort rondering & kollat maskinerna.
Hoppas det fortsätter så fram till söndag,då går jag på en 6 veckor lång höst ledighet. Den är efterlängtad!
Hemma är ryggsäcken nästan färdigpackad,för på söndag drar jag till skogen
Ajdå, hoppas det inte är Covid.
Vi passerar väster om Gotland och det ösregnar. Hösten har hittat hit också. Småblåsigt med en frisk sydlig bris och 14 grader.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.