Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lugn och fin.
Du ska hem också.
Ser med spänning fram emot nästa uppdatering.
Du har inte funderat på om det finns intresse för en realityserie angående dina jobbresor.
Wahlgrens värld känns lite torftigt jämfört med detta.
Sitter i Luleå och väntar oroligt på att Thaiair utfärdar flygbiljetten för min REPA flight som sker på söndag. När jag har biljetten skall jag skicka den till RTE Stockholm med mina andra flights, sjukförsäkring och ASQ hotellet - därefter senast torsdag utfärdar de mitt COE. Sedan är det Covidtest och Fit to fly fredag på Arlanda..stön stön....nervös vecka har det varit för att få ihop logostiken.
Lugn och fin.
Du ska hem också.
Ser med spänning fram emot nästa uppdatering.
Du har inte funderat på om det finns intresse för en realityserie angående dina jobbresor.
Wahlgrens värld känns lite torftigt jämfört med detta.
Faktum är att jag sitter i hårda förhandlingar med admin, vi är inte överens om gaget men förstår att dom flesta här följer detta med spänning. Så jag lovade 3 uppdateringar/dag utan ersättning
Mitt sätt att bidra till ett mer innehålls fullt forum
Faktum är att jag sitter i hårda förhandlingar med admin, vi är inte överens om gaget men förstår att dom flesta här följer detta med spänning. Så jag lovade 3 uppdateringar/dag utan ersättning
Mitt sätt att bidra till ett mer innehålls fullt forum
Själv gör jag ytterst avancerade saker.
Jag förvandlar A3 till A4.
Givetvis har jag en massa högskolepoäng i avancerad origami. Det är inte helt enkelt att få ett jobb här.
Själv gör jag ytterst avancerade saker.
Jag förvandlar A3 till A4.
Givetvis har jag en massa högskolepoäng i avancerad origami. Det är inte helt enkelt att få ett jobb här.
Ja, jag hade funderingar på den kursen men insåg att det blev allt för avancerat.
För att vara helt ärlig så har vi faktiskt tillgång till folk som kan skriva ut papper åt oss så vi inte behöver göra det själv.
Det här projektet börjar bli helgalet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.