Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är ute på ett övertids skift 06-14 idag & runt klockan 08 ringer det från kommunen om ett rådjur som gått ner i en reningsbassäng. Så stämplade ut,iväg hem efter allt som tänkas behövas,bössa,rep,handskar,säckar,mm.
Sista utvägen är ju avlivning men idag gick det bättre än så då jag lyckades ta mig ner och rädda den. Nu tillbaka på jobbet.
Är ute på ett övertids skift 06-14 idag & runt klockan 08 ringer det från kommunen om ett rådjur som gått ner i en reningsbassäng. Så stämplade ut,iväg hem efter allt som tänkas behövas,bössa,rep,handskar,säckar,mm.
Sista utvägen är ju avlivning men idag gick det bättre än så då jag lyckades ta mig ner och rädda den. Nu tillbaka på jobbet.
Det var något nytt, förr var det dyrare att köpa damdryck till barbruttor oavsett vad de hällde i sig och är fortfarande så i Udon Thani men jag väljer Udon alla dar i veckan i alla fall.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.