Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vi hade den i Hemvärnet, bra på kort avstånd!
39B i K pist M 45b skjuter riktigt bra upp till 200 m, vet att många inte tror eller vet detta, till och med att okunniga påstår den inte penetrerar en skinnjacka på 100 m. Men har ägt en privat och tävlat i många år i just K-pist med den på 70-80 talet, Krävdes aktivt skytte samt automatskyttemärket i guld varje år för att behålla licensen.
Riktigt fint vapen och klassas som en av värdens bästa K pistar
Men nu glider vi återigen från trådens ämne, så jag håller här ;)

Skall åka och äta middag, ingen lust ställa mig vid spisen och inte frugan heller hon har grejjat i sin trädgård.
Nu har vi ingen gräsmatta längre utan frugan bara odlar olika saker.

20230912_180907.jpg

20230912_163941.jpg

20230912_163817.jpg

Föredrar Glocken framför Sigen , Glocken passar mina händer bättre , Sigen har en fet djäkla kolv som jag har svårt med
Sköt en Glock i USA men kommer inte ihåg vilken men den var på något sätt skönare än andra Glock jag testat. Sigen har jag aldrig testat. Nu senast i Thailand testade jag Smith & Wesson M&P 9, den gillade jag.

Äter sen frukost sen till condon och simma.
Lite trött idag, 4 öl räcker för en gammal man.
Det senaste från Socialstyrelsen här i Sverige, är att du tydligen har rätt till vård efter den mängden. ;)

Själv har jag knappt druckit någonting de senaste 20 åren och en vinare skulle antagligen ge samma resultat som en släng av Vinterkräksjukan. Alkohol har liksom inte samma tjusning längre.

Det potentiella rånet hos tandläkaren uteblev, ingen åtgärd förutom putsning behövdes så 457 spänn. Firade med att ta tåget in till Malmö och käka lunch med kompisen på favoritkinesen, biff i Sichuansås. Sen promenad till Möllevångstorget och inköp av grönsaker enligt order från teerak. Totalt 11500 steg hittills.

Det potentiella rånet hos tandläkaren uteblev, ingen åtgärd förutom putsning behövdes så 457 spänn. Firade med att ta tåget in till Malmö och käka lunch med kompisen på favoritkinesen, biff i Sichuansås. Sen promenad till Möllevångstorget och inköp av grönsaker enligt order från teerak. Totalt 11500 steg hittills.

Tack för tipset om den tandläkaren. Gick till tandhygienisten där och var väldigt nöjd.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K