Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
39B i K pist M 45b skjuter riktigt bra upp till 200 m, vet att många inte tror eller vet detta, till och med att okunniga påstår den inte penetrerar en skinnjacka på 100 m. Men har ägt en privat och tävlat i många år i just K-pist med den på 70-80 talet, Krävdes aktivt skytte samt automatskyttemärket i guld varje år för att behålla licensen.
Riktigt fint vapen och klassas som en av värdens bästa K pistar
Men nu glider vi återigen från trådens ämne, så jag håller här
Skall åka och äta middag, ingen lust ställa mig vid spisen och inte frugan heller hon har grejjat i sin trädgård.
Nu har vi ingen gräsmatta längre utan frugan bara odlar olika saker.
Sköt en Glock i USA men kommer inte ihåg vilken men den var på något sätt skönare än andra Glock jag testat. Sigen har jag aldrig testat. Nu senast i Thailand testade jag Smith & Wesson M&P 9, den gillade jag.
Bokat hotell Sönd-Tisd i Gbg.
Dom har höjt sjömansrabatten så nu kostar det 320kr natten.
Det är bra hotellpris för Sverige.
Ibland bra att vara sjöman.
Bokat hotell Sönd-Tisd i Gbg.
Dom har höjt sjömansrabatten så nu kostar det 320kr natten.
Det är bra hotellpris för Sverige.
Ibland bra att vara sjöman.
Fick mail från rederiet om kunde mönstra på ena nybygget en vindverksservicebåt helst idag.
Funderade först på att ändra flygbiljetten och säga imorrn men kom på har möte hos banken på Måndag och skall hämta mitt svenska körkort.
Så fick tacka nej, hade ju varit en ny erfarenhet.
Tillbaka i jaktmarkerna efter ett dygn hemma,var tvungen att göra 3 brasor i spisen för att få det varmt inne. Gick fort från 14 grader till 21 & nu lyssnar jag på radion och fotbollen..
Övriga i laget är hemma i stan och eventuellt dyker en upp på fredag efm & ytterligare en under söndagen.
4 öl och uppe till efter midnatt, helt slut som gammal gubbe, skall försöka ta mig till stan för en frukost, bara 3 hela dagar igen, på Lörd flyger man men fått gjort det jag skulle.
Jag skall strax köra iväg till Landskrona och bli rånad hos tandläkaren. En fyllning känns lös så hon får kolla vad som kan göras mera permanent med den. Den brukar gå sönder vart eller vartannat år, mellan framtänderna.
Det senaste från Socialstyrelsen här i Sverige, är att du tydligen har rätt till vård efter den mängden.
Själv har jag knappt druckit någonting de senaste 20 åren och en vinare skulle antagligen ge samma resultat som en släng av Vinterkräksjukan. Alkohol har liksom inte samma tjusning längre.
Det potentiella rånet hos tandläkaren uteblev, ingen åtgärd förutom putsning behövdes så 457 spänn. Firade med att ta tåget in till Malmö och käka lunch med kompisen på favoritkinesen, biff i Sichuansås. Sen promenad till Möllevångstorget och inköp av grönsaker enligt order från teerak. Totalt 11500 steg hittills.
Det potentiella rånet hos tandläkaren uteblev, ingen åtgärd förutom putsning behövdes så 457 spänn. Firade med att ta tåget in till Malmö och käka lunch med kompisen på favoritkinesen, biff i Sichuansås. Sen promenad till Möllevångstorget och inköp av grönsaker enligt order från teerak. Totalt 11500 steg hittills.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.