Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Älgjakten 2023 fortsätter, nu uppe hos en i laget som fällde älg igår,promenad på 2 tim hit och blir kvar över natten.Blir strax bastu bad och kanske ett dopp i tjärnen.
Älgjakten 2023 fortsätter, nu uppe hos en i laget som fällde älg igår,promenad på 2 tim hit och blir kvar över natten.Blir strax bastu bad och kanske ett dopp i tjärnen.
Jo det blev ett dopp i tjärnen ,men inte låg vi i länge får jag erkänna...Nu är jag klar här uppe och ska strax börja gå ner mot älven & min stuga. Men blev pissigt väder med regn och snö utlovas tydligen också
Attans skit, har fått skicka iväg min tv-box på reparation men jag förberedde min flytt till Thailand så jag har en hög hårddiskar med filmer och serier som jag fick leta fram.
Attans skit, har fått skicka iväg min tv-box på reparation men jag förberedde min flytt till Thailand så jag har en hög hårddiskar med filmer och serier som jag fick leta fram.
Jo det blev ett dopp i tjärnen ,men inte låg vi i länge får jag erkänna...Nu är jag klar här uppe och ska strax börja gå ner mot älven & min stuga. Men blev pissigt väder med regn och snö utlovas tydligen också
Borta bra men hemma bäst nu är jag tillbaka i min stuga. Fick promenera i riktigt skitväder, slog om från regn till blötsnö Och älgarna har jag styckat ner innan jag gick därifrån så nu är dom på väg ner till en boda.
Borta bra men hemma bäst nu är jag tillbaka i min stuga. Fick promenera i riktigt skitväder, slog om från regn till blötsnö Och älgarna har jag styckat ner innan jag gick därifrån så nu är dom på väg ner till en boda.
Tröttnade på att inte ha plats i kylskåpet, så allt med siffror som påstods ha 2020, 21, 22 i datumet som slutsiffra och andra burkar, flaskor, o.s.v. utan någon typ av information eller indikation om årtal, har numera förpassats till två stycken kassar med slutlig adress container "hushållssopor".
Och imorgon blir det rengöring av kylskåp på insidan och hyllplanen får en översyn/överblick då man kan börja stuva upp med nya varor.
När det kommer till inköp av matvaror och produkter,så har varit under en tanke :
Ja! Den måste jag ha, gjort inköpet & använd en gång.
Näe, det kommer bli fler utav dessa vändor, har även ett högt "kryddskåp" som har råkat ut för samma typ av "måste bara ha" inköp, de där impulsinköpen bör få en ordentlig ses över attityd och möjligtvis stoppas...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.