Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Frugan måste jobba i dag. Kocken på släktens sjukhem krävde att få vara ledig. Jag får ägna mig åt datorn och promenader om vädret tillåter.
Tog med en gammal bok från Sverige: Kar de mummas bästa. Den är rolig men skriven på gammalsvenska t ex "vi äro glada". Jag som gammal gubbe klarar det men dagens ungdomar skulle nog ogilla det.

Än sålänge är det regnfritt, kör mot Pattaya så får vädret bestämma vad det blir resten av dagen.
Börjar med Pattaya Nua och klinik sen antingen ner till någon strand eller om regn lekland och bio.
Mäklare ringde om condon precis med, innan har det varit tyst men 3dje samtalet på en månad så en ökning iaf på folk som letar i den storleksordningen.
Denna gång gällde det någon som ville köpa och hon skulle erbjuda den för 2,5.
Tror jag inte på det för satt högt pris för är inte säker på vill sälja min man cave och om till högt pris så kan köpa en 2 sovrummare.

20231023_110322.jpg

Väntar på pizza som jag skall ha med mig till stranden, dom har byggt om och yngre fransman som jag inte sett innan och han är nog ny på att driva stället för han springer runt här som en ny manager som skall övervaka och var med på varje hörn.
Får hoppas pizzorna är samma ;)
Raka mig väntar jag med tills imorrn..

20231023_130319.jpg

20231023_130331.jpg

20231023_130359.jpg

Väntar på pizza som jag skall ha med mig till stranden, dom har byggt om och yngre fransman som jag inte sett innan och han är nog ny på att driva stället för han springer runt här som en ny manager som skall övervaka och var med på varje hörn.
Får hoppas pizzorna är samma ;)
Raka mig väntar jag med tills imorrn..

20231023_130319.jpg

20231023_130331.jpg

20231023_130359.jpg
Ja rakning behövs för sluskvarning är härmed utfärdad. ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K