Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Funderar på hur julen närmar sig, utan att morgon stund ute…. me kaffe störs av någon julångest.
Men jag knåpar lite på mitt julkort redan.
Och frasen tror jag att jag hittade.
Objekt i fotot…..ja än så länge får jag väl använda detta elände.

Nä, de som tyckte så har jag lagt ner tillräckligt med energi på , men vänta , nu kommer de få se mycket mer av mig igen….,så vad tror ni. Kan jag använda detta?????

Openminded person med rejäl erfarenhet av företagande, var eller är engagerad inom organisationer likt sportklubb etc. Ej i behov av jobb men öppen för att vara del i ett stort projekt.
Erfarenhet av ledarskap på högre nivå och en marknadsförande personlighet
Om någon känner att ni sitter fast i livet men har ovanstående , kontakta mig. Location oviktigt just nu.

IMG_7077.jpeg

Senast ändrad:
Hemmadag därför att frugans kompisar kommer på besök och vill grilla. Ska också installera en laserskrivare HP till hemmakontoret, som jag delar med frugans systerdotters man och hennes son. Min äldste son ringde från Malaga. Han tror, att han skulle stå ut med att bo där om företaget "vill" detta. Finns fler svenskar där.

Kollar lite flygresor, sitter i valet och kvalet om jag skall flyga hem över Jul eller ner till Malaga och hyra en lgnht och fira Jul med farsan och styvmor.
Flygresorna är ju extremt dyra till Thailand över Jul, kommer dock ner i rimligt pris om jag flyger till Sverige igen på nyårsafton.
Så ett 3dje alternativ finns, till Thailand 2 1/2 vecka och Malaga en vecka.
Det går på lika mycket inkluderat boende i Malaga som om jag skulle valt stanna i Thailand till påmönstring och flygit till Sverige 7:de Jan.

Men först får vi se om inte finns extra arbete, har sagt att dom får höra av sig innan 7/12 då bokar jag flyg om inget dykt upp.

Funderar på hur julen närmar sig, utan att morgon stund ute…. me kaffe störs av någon julångest.
Men jag knåpar lite på mitt julkort redan.
Och frasen tror jag att jag hittade.
Objekt i fotot…..ja än så länge får jag väl använda detta elände.

Nä, de som tyckte så har jag lagt ner tillräckligt med energi på , men vänta , nu kommer de få se mycket mer av mig igen….,så vad tror ni. Kan jag använda detta?????

Openminded person med rejäl erfarenhet av företagande, var eller är engagerad inom organisationer likt sportklubb etc. Ej i behov av jobb men öppen för att vara del i ett stort projekt.
Erfarenhet av ledarskap på högre nivå och en marknadsförande personlighet
Om någon känner att ni sitter fast i livet men har ovanstående , kontakta mig. Location oviktigt just nu.

IMG_7077.jpeg
Bra med folk som är positiva! :beer:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7