Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi harju darfor valt att yngste skall borja engelska programmet i Aprill, da bade lararna sager att passar han bast da han ar dubbelsprakig.
blir ju dubbelt sa dyrt dock men det fat vi ta.
Vi harju darfor valt att yngste skall borja engelska programmet i Aprill, da bade lararna sager att passar han bast da han ar dubbelsprakig.
blir ju dubbelt sa dyrt dock men det fat vi ta.
Vid påmönstring så blir det nog åka till Norge båten skall byggas om så blir direkt på varv.
Blir mest efter nya Equinor krav och blir Norge framöver, inget mer Aberdeen.
Vad jag tyckte var kul att hade råd att köpa dessa brillor, lägga julkappar till yngste, betala för huset, betala för bilen, betala för hyra lägenhet i spanien, betala för leverne men ändås hade råd att stoppa 10.000 sek in sparande denna månad.
Helt sjukt va grymmt det är gjort, gamla videos med Elvis, som om du sitter längst fram, acdc, angus drar solo mitt i ansiktet på dig.
Ok kanske inte blir en hit men ni som har råd fyfan va häftigt det är.
Vi ska nog in't underskatta @Nemos "teknik intresse", hör för mig vi gick hårt fram tidigare med diverse "onödiga" inköp o att växa upp . Vars lika med min bortgångne far när man vill övertala om hur bra o nyttigt det blir med ny teknik
Du har helt missuppfattat vad ordet "vars" betyder i norrländska dialekter.
"Frågeordet vars används i stora delar av övre Norrland och täcker ofta både betydelsen hos rikssvenskans vart, som i Vart for hon?, och var, som i Var är du?"
Frågeordet vars används i stora delar av övre Norrland och täcker ofta både betydelsen hos rikssvenskans vart, som i Vart for hon?, och var, som i Var är du?
Tror du har rätt, utan stödköpet hade man kommit i säng i tid.
Tur man är gräsänkling, vaknade nu och märktes att man sov ensam i sängen för var pippi långström modell när man vaknade
Jag måste vara tråkigaste gräsänklingen i världen, bor 10 minuter från Pattaya men väljer sitta hemma och dricka rödvin o se på vänner.
Jaja finns väl en anledning till att frugan inte är direkt orolig över att släppa mig ensam par dagar vid syndens näste.
Jag måste vara tråkigaste gräsänklingen i världen, bor 10 minuter från Pattaya men väljer sitta hemma och dricka rödvin o se på vänner.
Jaja finns väl en anledning till att frugan inte är direkt orolig över att släppa mig ensam par dagar vid syndens näste.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.