Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vem är förvånad över grodätarna? Inte jag i alla fall!
Lite dejavu, sist här så skulle jag till terminal K, plötsligt försvann visning till K, frågade, K är terminal H.
Nu skulle till terminal G2, efter busstur blev det gate G21-31.
När jag skulle mönstra på första gången utomlands som kadett mellanlandade här, blev mycket spring för mig och kapten då var det ännu värre.
Verkar som dom vill hålla sig på topp 1 världens värsta flygplats.

Lite dejavu, sist här så skulle jag till terminal K, plötsligt försvann visning till K, frågade, K är terminal H.
När jag skulle mönstra på första gången utomlands som kadett mellanlandade här, blev mycket spring för mig och kapten då var det ännu värre.
Dom har nästan alltid vunnit tävlingen om Europas sämsta flygplats. Föga förvånande!

Så, Inför klockan närmar sig och slår 00:00 så spelar jag lite Airline Manager, med lite stolthet så kan jag säga att har jag i alla fall byggt upp ett fungerande spel och nyligen kunde jag fylla på min flygande flotta med två stycken Airbus A380-800, så nu är jag uppe i ca. 237st flygtyg som måste skötas om och se till att genererar inkomst till fortsatt spelande...

@JBK.Ltd.2024

Senast ändrad:
Firman bjuder även på karameller, en del i påsarna kan vara riktiga plomb dödare.
Bara kolor i olika smaker.
Maten vi fick var riktigt god,med en förrätt och även efterrätt.

20240101_011955.jpg

20231231_210139.jpg

20231231_212339.jpg

Ja det är en av de sämsta flygplatserna som jag tyvärr har rest via väldigt och speciellt då jag jobbade i Brasilien i över 5 år. En av de senaste gångerna då jag anlände och kom till sista kontrollen där man stiger på bussar som kör mellan de olika terminalerna. Så visade det sig att jag hade genom att följa anvisningarna på skyltar och vägledning av personal hade lyckats att by-passa passkontrollen :laugh2: som jag naturligtvis skulle passerat via då jag kom med ett flyg utanför Europa och EU.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K