Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blev en MC tur i vårsolen :kewl_transparent:

IMG_9317.jpeg

IMG_9318.jpeg

IMG_9319.jpeg

IMG_9321.jpeg

IMG_9322.png

Hej

Dagen har tillbringats utomhus, vi har tillsammans mrd grannarna samlat ihop en påskbrasa på gärdet nedanför ladugården, vi avslutade med korvgrillning och öl, nu tar vi igen oss en stund, ser på Frölunda mot Leksand och så tänder vi brasan när det mörknar. Det var en fin dag med mestadels sol och ca 15 grader varmt, en fin vårdag.

Mvh isan lover
Vet inte om påskbrasor är en västkusttradition enbart, här är det ingen som sysslar med det.

Hoppade hockeyn idag, såg istället när MFF spelade ut Norrköping och vann med 1-5. En bra premiär.

Jag har nu ställt fram klockorna här hemma till sommartid, struntar i att gå upp kl 2 inatt och göra det. ;)
Här I Thailand slipper vi sånt men bara för att sympatisera med dig så ändrade jag en timma på klockan utan batteri så nu går den rätt två gånger men på en annan tid. :)

Ser ut som Ponne får rätt i att MFF vinner serien med 20 poäng, redan dragit iväg med tre poäng. :cool:

Här I Thailand slipper vi sånt men bara för att sympatisera med dig så ändrade jag en timma på klockan utan batteri så nu går den rätt två gånger men på en annan tid. :)

Ser ut som Ponne får rätt i att MFF vinner serien med 20 poäng, redan dragit iväg med tre poäng. :cool:
Ja Ponne är en klarsynt kille. 3 poäng, vilken burnout! :)

Vet inte om påskbrasor är en västkusttradition enbart, här är det ingen som sysslar med det.

Hoppade hockeyn idag, såg istället när MFF spelade ut Norrköping och vann med 1-5. En bra premiär.
Hej

Ja det gick ju bra både för Frölunda och MFF.

20240330_191904.jpg

En bild på gårdagens påskesåda (påskbrasa) som man säger här i norra Bohuslän, det blev en ganska liten brasa i år med grannens gamla utemöbler, grenar och ris samt lite rester ifrån grannens senaste byggprojekt, men det var fint att sitta ett 10-tal personer runt brasan, en vindstilla och lite fuktig kväll p.g.a lite duggregn.

Mvh isan lover

Senast ändrad:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7