Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

För ovanlighetens skull ska jag ut i fält.

46F7DD9B-014B-43B7-ACFE-D3854DC60C20.jpeg
Samma kläder som våra sopgubbar:p
Kör du sopbil andrejs ;):)

Tja.. antikt går att sälja men vill man ha höga marginaler så säljer man även allt möjligt begagnat skräp som man kan köpa billigt eller få gratis...
Jag fick en soffgrupp i tisdags från en tant på facebook marketplace som ja kan sälja för 20 k B.. inte illa
Synd att jag inte kände till dig när vi rensade föräldrarnas hus på 50 kubikmeter som gick direkt till sopor för några år sedan. Fanns mycket, men ingen av oss kunde ta hand om det och var enklast att kasta.

Undertecknad var på excursion med Thaisnack på Waxholms fästning!Mötet startar med en rejäl räkmacka före vi börjar, där gick det två timmar med militär surr bara där! Sedan ville Tallviking inte bjuda på kaffe så jag visade han luckan där fången skall sitta under själva fästningen, sedan fick han förklara hur den stora AK4an hamnat på land! Efter det fick man reda på att en redutt betyder just en redutt! Vart mycket bra snack oss emellan och en träff är redan på planerings stadiet som den gode Ulflan får ta tag i på en gång, det man planerar idag görs senare! Ingen kanon utan krut som det heter! Sedan vart det en rejäl fläskkotlett på krogen i på Rindö och mera militär snack från Tallviking som nästa har har vart på månen! :clap_tranparent: Ser redan emot nästa träff! Byggfirman Oscar II undrar jag hur man kontaktar, han verkar göra bra hus!:xmas_smiley:

IMG_20200822_130139.jpg

IMG_20200822_134151.jpg

IMG_20200822_133546.jpg

IMG_20200822_130426.jpg

Undertecknad var på excursion med Thaisnack på Waxholms fästning!Mötet startar med en rejäl räkmacka före vi börjar, där gick det två timmar med militär surr bara där! Sedan ville Tallviking inte bjuda på kaffe så jag visade han luckan där fången skall sitta under själva fästningen, sedan fick han förklara hur den stora AK4an hamnat på land! Efter det fick man reda på att en redutt betyder just en redutt! Vart mycket bra snack oss emellan och en träff är redan på planerings stadiet som den gode Ulflan får ta tag i på en gång, det man planerar idag görs senare! Ingen kanon utan krut som det heter! Sedan vart det en rejäl fläskkotlett på krogen i på Rindö och mera militär snack från Tallviking som nästa har har vart på månen! :clap_tranparent: Ser redan emot nästa träff! Byggfirman Oscar II undrar jag hur man kontaktar, han verkar göra bra hus!:xmas_smiley:

IMG_20200822_130139.jpg

IMG_20200822_134151.jpg

IMG_20200822_133546.jpg

IMG_20200822_130426.jpg

Typiskt thaisnackare att glida omkring med/på en räkmacka ;)

Hoppas ni har det riktigt bra!

Sitter i stugan på Ullared och väntar in Harrys för kvällen. Idag blev det bara lite shopping eftersom bilen var vid stugan och vi var tvungna att bära det vi handlat. Men i morgon blir det mer shopping och bilen kommer stå på parkeringen från kl 08 när gekås öppnar. Nu dricker vi vin och öl så vi vågar oss in på Harrys. Om vi blir insläppta? Vi kom på att vi glömde ta med skor, vi har ju vara pissetofflor med oss 555

IMG_20200822_130139.jpg

IMG_20200822_134151.jpg

IMG_20200822_133546.jpg

IMG_20200822_130426.jpg
Fina bilder :)
Du får starta en ny tråd och lägga in dina/era bilder på så dom inte försvinner i denna tråden.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K