Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Den frågan får du fundera vidare på ;) dessutom har den inte i denna tråden att göra. Men du kan ju fråga på pm om du är nyfiken. Nu ska jag fortsätta.:D
Det var ju du som utryckte att du nyss gängar dig (gift dig), gör det mellan jobb och att det är nyttigt. Känns lite märkligt i mina öron.

Är det något lokalt utryck eller är det vanligt där ni bor att man gifter sig några gånger i veckan?

Äntligen ute ur Store Bält, det är lördag och kontoren är stängda. Så idag skall jag ägna dagen åt att läsa ikapp här, skriva några rapporter och hålla ett säkerhetsmöte.

Men vid närmare eftertanke - Varför inte skjuta upp till morgondagen det du kan göra idag? Med andra ord, mötet får vänta. :cool:

Idag är det försäljningsdax. VIP kunden är här. Och jag ka nog inte ens få tad i frugan förrän i eftermiddag.

1598680592010.jpg

Rena Noaks Ark.

Vi var ner till tätorten för att skicka mitt pass med kurirpost till Cebu för jag behöver förnya mitt uppehållstillstånd som går ut om två veckor.
På hemvägen skulle vi stanna och köpa 50kg grisfoder.
- Till vem och varför?
Åt oss, vi äger två grisar sen två veckor tillbaka. o_O
En ger vi bort senare och den andra delar vi med släkt och vänner.... ;)

Nu behöver jag komma ut till Nemo och Skalman för att samla tankarna och båten är på land.
Mycket som går fel nu... :cool:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar