Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kudden kallar här åxå, första rundan startar på Öijared nya bana 08.53 imon bitti, blir lunch efter 18. Sedan 18 på gamla banan heldag, 2.3 mil å 2600 kcla brända. Blir bara yngre å yngre
Kudden kallar här åxå, första rundan startar på Öijared nya bana 08.53 imon bitti, blir lunch efter 18. Sedan 18 på gamla banan heldag, 2.3 mil å 2600 kcla brända. Blir bara yngre å yngre
De pipinetta frökenfingrarna kan ju få en blåsa eller nått om handsken glöms... eller så kanske de ka bli smutsiga om de skulle råka få något grässtrå på sig.
Jäkla kärringsport! Eller för den delen fotboll... 22 miljonärer som jagar en plastbit och faller med dödsskrik om en vindpust träffar dem...
Nedu... hockey, smäll på så jävla hårt du kan. Spela med brutna ben, sprucken läpp och gärna ett öppet blödande sår. De killarna viker inte ner sig så enkelt.
De pipinetta frökenfingrarna kan ju få en blåsa eller nått om handsken glöms... eller så kanske de ka bli smutsiga om de skulle råka få något grässtrå på sig.
Jäkla kärringsport! Eller för den delen fotboll... 22 miljonärer som jagar en plastbit och faller med dödsskrik om en vindpust träffar dem...
Nedu... hockey, smäll på så jävla hårt du kan. Spela med brutna ben, sprucken läpp och gärna ett öppet blödande sår. De killarna viker inte ner sig så enkelt.
Precis bytt tvättställsblandare så ett problem mindre här hemma. Mindre kul att jag hittade mer jobb när jag gick runt och tittade... Får bli solglasögon inomhus så slipper jag leta upp mer saker att göra
Nu blir det lite lunch med sambon och sedan dyka ner i böckernas förlovade värld
För er som är lite skadeglada kan jag glädja med att jag även slant på en kran och skar upp ett finger så ett litet plåster som minne av att jag faktiskt rest mig ur sängen idag har jag
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.