Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Precis bytt tvättställsblandare så ett problem mindre här hemma. Mindre kul att jag hittade mer jobb när jag gick runt och tittade... Får bli solglasögon inomhus så slipper jag leta upp mer saker att göra
Nu blir det lite lunch med sambon och sedan dyka ner i böckernas förlovade värld
Precis bytt tvättställsblandare så ett problem mindre här hemma. Mindre kul att jag hittade mer jobb när jag gick runt och tittade... Får bli solglasögon inomhus så slipper jag leta upp mer saker att göra
Nu blir det lite lunch med sambon och sedan dyka ner i böckernas förlovade värld
Är det inte helt otroligt vilken utveckling vi gått.
Någonstans när man var yngre tänkta man sig en värld som bara blev bättre och bättre.
Numera känner man sig rätt så våldtagen.
Suck, nåja. Här är sent, dags att sova.
Ha det gott.
Är det inte helt otroligt vilken utveckling vi gått.
Någonstans när man var yngre tänkta man sig en värld som bara blev bättre och bättre.
Numera känner man sig rätt så våldtagen.
Suck, nåja. Här är sent, dags att sova.
Ha det gott.
Körde tirak till skogen 07,30, själv har jag fiskat men det nappade dåligt, en kilosgädda som fick simma vidare. Fick även en golfboll i båten (skojar). Sambon fick slut på spannar, då gör man så här
I dag har jag ätit kräftor som jag uppskattar. Tyvärr har jag ingen möjlighet att fiska själv. När jag var liten fick jag vara med och fiska i Småland. Det tyckte jag var roligt.
I dagens nyhetsflöde står det om den nya hamnen Norvik som snart är färdig och kan ta emot stora fartyg med upp till 16,5 meters djupgående. Kanske kan en och annan skeppare från TS lägga till där. Läs själv:
Den är omstridd, har varit på gång i över hundra år och lett till strid med familjen Wallenberg. I somras lastades det första containerfartyget och snart kommer det första för rullande gods. Men redan om tio år kan hamnen i Norvik behöva förlängas mot Nynäshamn.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.