Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har börjat med månadsredovisningen. Sommaren är ju slut nu och vi är inne i september. Klockan tickar, 5 dagar kvar till avmönstring från det näst sista passet ombord.
Vaknar upp och finner att Zowie har fångat en mus till mig och lagt på golvet i tv rummet. Blir att lyfta ut den och klappa om henne där hon ligger kvar i sängen nöjd.
Vaknar upp och finner att Zowie har fångat en mus till mig och lagt på golvet i tv rummet. Blir att lyfta ut den och klappa om henne där hon ligger kvar i sängen nöjd.
Avslutade dagen igår med en kund som skällde på mig utan anledning och nu på morgonen upptäckte jag att någon stulit prototypen till stridscykel 20 från cykelförrådet vid min bostad. Hoppas fanskapet gör illa sig ordentligt på den!
Avslutade dagen igår med en kund som skällde på mig utan anledning och nu på morgonen upptäckte jag att någon stulit prototypen till stridscykel 20 från cykelförrådet vid min bostad. Hoppas fanskapet gör illa sig ordentligt på den!
Har börjat med månadsredovisningen. Sommaren är ju slut nu och vi är inne i september. Klockan tickar, 5 dagar kvar till avmönstring från det näst sista passet ombord.
Ja, det är en anpassning till den nya tidens krigsföring, med krav på lätta snabba enheter, samt försvarsmaktens nuvarande budget. Fordonet kan även förses med skydd mot ABC-stridsmedel i form av hållare för munskydd mot Covid-19 samt punkteringsfria däck vid insatser i "särskilt utsatta områden" även bepansring mot handeldvapen samt luftvärn mot drönare har övervägts vid konstruktionen och kan eventuellt kompletteras senare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.