Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu läggdags i jaktkojjan, klockan ringer redan kl 03 imorgon. Nu börjar älgjakten här uppe i norr,eldat brasa både ute & inne för nu har vi endast 4 grader ute. Kommer även att prova lite på skogsfåglarna med unghunden,men prio är Hälge!
Ja det tycker även fåglar om och grannhundar som smyger hit om nätterna och slickar rent. Vissa fåglar tuggar även i sig torrfoder som står här som hundarna bara äter i nödfall.
Tackar som frågar men jag var hemma igen kl 8. Lämnade bilen i garaget vid Västra Stationstorget och därefter pågatåget till Kävlinge så det var smidigt. Ingen trängsel på tåget heller faktiskt, förvånande vid den tiden. Dom körde dock med dubbla tågsätt.
Gör som jag, ta en paus från den. Just nu finns inget som händer iaf då Sverige är på en platå på liknande sätt som andra länder varit. Man får avvakta och se hur det utvecklar sig längre fram när Sverige närmar sig den fas andra länder nu nått till. Det finns andra saker av vikt i livet än den tråden.
Idag har jag tagit hem mina kräftburar, där var några tjog, men nu är det slut för denna gången. I morgon får jag nog köra sambon till skogen, hon rensade färdigt idag. Nu har hon plockat, rensat och sålt 922 kg sedan 10/7.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.