Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Någon har vart och gjort ett nose job, antar kommer se ut som fått stryk runt ögonen om par dagar.
Tur man är på sjön, hade ju kännt blickarna om man gick ut med en fru hemma med 2 blåklockor.

received_638058071648960.jpeg
vi sitter i samma båt du å jag just nu. frugan gjort samma en månad sen vart fiasko tyckte jag och jag sa de också.. tror jag blir killen med ett brunt öga och ett blått som i filmen

Han äger förmodligen ett gammalt vrak som inte är värt många kronor. Då kan avundsjukan t o m visa sig genom personangrepp som att hävda att jag är lat. Man uttalar sig så om man har noll kännedom om lagar och regler.
Jag vet om lagar och regler och jag tror att ni har ex Ok,q8 där i erat land där du kan göra en tvät, motor tvätt invändidit behövs inte mycke kemikalier Så det handlar om lat och för mycket pengar

Någon har vart och gjort ett nose job, antar kommer se ut som fått stryk runt ögonen om par dagar.
Tur man är på sjön, hade ju kännt blickarna om man gick ut med en fru hemma med 2 blåklockor.

received_638058071648960.jpeg
Fan min fru har förstört sitt ansikte med alla operationer. Inget jag har uppmuntrat till, tvärtom. Hon har redan ångrat sig och jag vet att hon kommer ångra sig ännu mer i framtiden.

Ha Ha kul att du vakna men har man varit bilmek och sen maskining och jobbat på nåt sött med bilar och dylikt i hela mitt lyv
så tror jag arr jag vet vad jag pratar om

Nej, det vet du inte.
Jag har renoverat dieselpumpar, byggt motorer, byggt egna insprutningssystem, byggt egna tändsystem och renoverat automatlådor och manuella lådor.
Jag har tvättat bilar och jag har rekonditionerat bilar.
Du vet inte vad du pratar om och ska bara hålla dig långt borta från att öppna din käft.
I de flesta sammanhang bör du faktiskt ute yttra dig om något all över huvudtaget.

Nej, det vet du inte.
Jag har renoverat dieselpumpar, byggt motorer, byggt egna insprutningssystem, byggt egna tändsystem och renoverat automatlådor och manuella lådor.
Jag har tvättat bilar och jag har rekonditionerat bilar.
Du vet inte vad du pratar om och ska bara hålla dig långt borta från att öppna din käft.
I de flesta sammanhang bör du faktiskt ute yttra dig om något all över huvudtaget.
Han är förmodligen ute efter en avstängning eftersom att han gång på gång går till personangrepp. För jag ser lat som en grov förolämpning.

Han är förmodligen ute efter en avstängning eftersom att han gång på gång går till personangrepp. För jag ser lat som en grov förolämpning.
Sorry men att du blir så kränkt att kallas lat om man inte städar bilen själv. Dom som jobbar förstår jag lämnar in bilen men som
jag som är pensionär är det väl tusan om jag inte skulle fixa det får väl ta en hel dag, har tid. Ska nu ut och byta till vinterdäck
på båda bilarna har hela helgen på mej, får ta den tid det tar Skulle jag inte fixa det skulle jag själv kalla mej ett mycket kraftigare uttryck

Sorry men att du blir så kränkt att kallas lat om man inte städar bilen själv. Dom som jobbar förstår jag lämnar in bilen men som
jag som är pensionär är det väl tusan om jag inte skulle fixa det får väl ta en hel dag, har tid. Ska nu ut och byta till vinterdäck
på båda bilarna har hela helgen på mej, får ta den tid det tar Skulle jag inte fixa det skulle jag själv kalla mej ett mycket kraftigare uttryck

Städa och rekonditionera är två helt olika saker

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar