Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Får säga att man reser olika.
Jag har en ryggsäck med 1 kalsong, 1 par strumpor, 1 t-shirt.
Dom andra 2-3 väskor som skall checkas in, dom står fortsatt i kö medans jag sitter i loungen och dricker o äter gratis.
Det har vanligtvis varit lätt bagage när jag pendlat till och från samma plattform och tidigare samma fartyg också då allt man behöver fanns ombord. Dock undantaget när man visste att man skulle hamna i karantän inlåst i ett rum vanligtvis minst 14 dagar i Singapore, Malaysia, Filippinerna och Taiwan under covid inlåsningsperioden då jag satt nästan 3 månader inlåst sammanräknat. Då packade jag ett antal klädombyten och t.ex. chips, choklad, nötter (frystorkat kaffe, salt och peppar och metall bestick!) och rätt mycket böcker för att ha något att fördriva all dödtiden med.

Darlingen tagit upp sin o min resväska för resa , Men Darlingen ,vi åker inte förrän den 11 jan , ja ja nu ska det packas , Lovat Darlingen 12 dagar i o byggden , Men helt ok för mig , Gillar familjen, ska faktiskt bli trevligt, sen ner en tio dagar lite syd o kolla in prachuap kniri khan med omnejd köpa hus nej men ha koll på hyra några månader om året

Skitungar.
Satte mig på spårvagnen kommer in litet gäng beter sig skitnar ner.
Alla sitter obekväma runt.
Säger till dom papperskorgen är där.
Dom vem fan tror du du är mannen.
Tror fan inte jag är nån mer än den som visar dig va pepperskorgen är.
Dom reste sig upp jag reste mig upp, ok nu nästa gång knäpper vi dig.
Men dom plocka upp skräpet hoppade av och dom andra passagerarna efter fan va tufft det vågar vi inte du kunde blivit dödad
Sverige idag.

Skitungar.
Satte mig på spårvagnen kommer in litet gäng beter sig skitnar ner.
Alla sitter obekväma runt.
Säger till dom papperskorgen är där.
Dom vem fan tror du du är mannen.
Tror fan inte jag är nån mer än den som visar dig va pepperskorgen är.
Dom reste sig upp jag reste mig upp, ok nu nästa gång knäpper vi dig.
Men dom plocka upp skräpet hoppade av och dom andra passagerarna efter fan va tufft det vågar vi inte du kunde blivit dödad
Sverige idag.
Var det Kalle, Olle, Pelle och Jocke?

Ligger i väntans tider på att sambon skall göra sig i ordning för att åka till Pattaya och fira min högtidsdag.
Första gången på sjutton veckor vi fick över åtta timmars sömn en natt, riktigt skönt.
Butiken är stängd i två dagar då vi inte fick ihop personal.
På helgerna får vi ihop personal men med småbarn och andra jobb så gick det inte nu i veckan.
Ser nu att nyårsafton är på en söndag. Antingen så hittar vi personal eller så får vi stänga tidigare för jag vill inte missa kompisens buffe' på hennes restaurang i Laem mae phim.

Ligger i väntans tider på att sambon skall göra sig i ordning för att åka till Pattaya och fira min högtidsdag.
Första gången på sjutton veckor vi fick över åtta timmars sömn en natt, riktigt skönt.
Butiken är stängd i två dagar då vi inte fick ihop personal.
På helgerna får vi ihop personal men med småbarn och andra jobb så gick det inte nu i veckan.
Ser nu att nyårsafton är på en söndag. Antingen så hittar vi personal eller så får vi stänga tidigare för jag vill inte missa kompisens buffe' på hennes restaurang i Laem mae phim.
Grattis på högtidsdagen!
Vad är det för business ni driver och var?

Frulle med fil & hjortron, sedan ut och motionera på skidorna

17025382915631779335424092452108.jpg

Jag skall hämta några säckar med oanvändbara saker från Fars lägenhet och ta dessa till återvinningen. Imorgon kommer folk från en Secondhandbutik och hämtar en del som kan säljas för välgörenhet och på lördag kommer en flyttfirma och hämtar det sista. Efter slutstädning då lämnar vi lägenheten för gott och säger adjö till den fina personalen som har varit underbara.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K