Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jävlar vilket snyggt hus sonens polare hade, något som får en kännas som fattig faran.

received_325942126899790.jpeg

Har lagt in foton innan på grunden som är lagd här, sägs 30 min till Bangkok och idag bor vi 500m från nuvvarande tågstation.
Om stämmer kan det bli ett lyft, plötsligt kan bo här och jobba inne i stan, som västlänken till gbg.
Ja om man har sin bostad nära en tågstation med kort restid till Bangkok så tror jag det kommer påverka värdena på hus och lägenheter positivt tror jag också eftersom de som pendlar till och från t.ex. sin arbetsplats ser detta som betydelsefullt förståeligt nog. Ser man Bangkok så påverkar ju närheten till en Sky Train eller MRT station priserna tämligen mycket i.a.f. om det ör gångavstånd till närmaste stationen.

Vad jag kan se så har vi ca 3.5 km till var tågen stannar idag från vårt hus i Si Racha närmaste vägsträckan vilket är helt okej för oss som inte skall åka ofta men inte så optimalt för någon som skall pendla ofta. Inte heller bra väg att gå eller cykla men dock okej om man tar en scooter till och från stationen. Men återstår att se om exakt var ”High Speed Train” stationen hamnar för det kan ju kanske bli på en ny plats?

Ja om man har sin bostad nära en tågstation med kort restid till Bangkok så tror jag det kommer påverka värdena på hus och lägenheter positivt tror jag också eftersom de som pendlar till och från t.ex. sin arbetsplats ser detta som betydelsefullt förståeligt nog. Ser man Bangkok så påverkar ju närheten till en Sky Train eller MRT station priserna tämligen mycket i.a.f. om det ör gångavstånd till närmaste stationen.

Vad jag kan se så har vi ca 3.5 km till var tågen stannar idag från vårt hus i Si Racha närmaste vägsträckan vilket är helt okej för oss som inte skall åka ofta men inte så optimalt för någon som skall pendla ofta. Inte heller bra väg att gå eller cykla men dock okej om man tar en scooter till och från stationen. Men återstår att se om exakt var ”High Speed Train” stationen hamnar för det kan ju kanske bli på en ny plats?
Jag vet inte men mäklaren påstod att hus i vårat område är eftertraktat nu.

Blir inget om det fortsätter såhär 555

Screenshot_20231217_174952_Binance.jpg
Ja var ju inte lika bra som igår, men kollade nu alla mina SOL köpte jag på 11-14 usd så rätt go vinst men säljer inte då jag tror på 1000.
Ada har jag många och när folk får upp ögonen tror jag kommer blomstra, ada skiljer sig men som apple kommer ta lite tid.
Läs på om ada.

Sägs att vi inte har samma humor, både exet och nuvarande säger yes you have göteborg humor almost same thai funnie mak mak, understand when you joking Göteborg.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K