Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Så där ja,nu ordning och reda.

DSC_0087.JPG

När skall du bli vuxen? ;) :xmas_smiley:
Frugan lät som dig, alltså bakåtsträvande som jag tog din kommentar och att du är.
Satte på henne brillorna i början innan ens satt upp nåt.
Sen ville hon inte testa igen, efter 24h testa hon med inställt, wow.
Sen visade jag olika hemträningsmöjligheter.
Can you buy one for me to.
Får säga, var skeptisk i början men var ju innan laddat ner och fått in allt.
Nu helt sjukt så häftigt, det spelet jag testade på var häftigare upplevelse än en berg och dalbana på Liseberg.
Kändes som man verkligen gick in i en annan värld.
Går inte beskriva och trodde inte va så grymt innan testade nu.
Bästa är, testa sen kritisera på fakta på sådana saker än bara slänga ur sig pga gammal gubbe och bakåtsträvare

Frugan lät som dig, alltså bakåtsträvande som jag tog din kommentar och att du är.
Satte på henne brillorna i början innan ens satt upp nåt.
Sen ville hon inte testa igen, efter 24h testa hon med inställt, wow.
Sen visade jag olika hemträningsmöjligheter.
Can you buy one for me to.
Får säga, var skeptisk i början men var ju innan laddat ner och fått in allt.
Nu helt sjukt så häftigt, det spelet jag testade på var häftigare upplevelse än en berg och dalbana på Liseberg.
Kändes som man verkligen gick in i en annan värld.
Går inte beskriva och trodde inte va så grymt innan testade nu.
Bästa är, testa sen kritisera på fakta på sådana saker än bara slänga ur sig pga gammal gubbe och bakåtsträvare
Varför är jag bakåtsträvande? Jag må vara gammalmodig men sådant intresserar mig inte ett dugg. Att jag inte är intresserad behöver inte betyda att jag är bakåtsträvare. Kommer aldrig att testa, har andra intressen i livet än en konstlad värld. Sen får du tycka att jag är en gubbe för det är jag ju om man jämför med dig. För mina intressen finns i den reella världen, inte i ufovärlden.

Nu svamlar jag kanske men det är så jag känner.

3
Varför är jag bakåtsträvande? Jag må vara gammalmodig men sådant intresserar mig inte ett dugg. Att jag inte är intresserad behöver inte betyda att jag är bakåtsträvare. Kommer aldrig att testa, har andra intressen i livet än en konstlad värld. Sen får du tycka att jag är en gubbe för det är jag ju om man jämför med dig. För mina intressen finns i den reella världen, inte i ufovärlden.

Är väl bakåtsträvande att inte vilja testa ens.
Vart på navigations simulatorcenter man använt skärmar på kurserna för få realistiskt under övningar, börjar bli gammalmodigt..
SIst var på utvecklingskurs, man satte på sig glasögon och stor hall där man kunde gå runt och lära sig om olika system, använda händerna fast kroppen var digital så kunde du gå runt och trycka på allt och såg omgivningen som i verkligheten.
Har man inte testat men gnäller på nytt är man bakåtsträvande.
Bättre förr..

Hela bryggan tex byggs upp i vr, träningscentret är bara en stor öppen yta, men när brillorna åker på blir det som i verkligheten istället för par skärmar.

Med nya quest 3 som jag köpte till sonen inte mig integrerar man digital med den vanliga miljön om man vill..
Kan ha en uppbygg brygga fysisk, inga skärmar, sen välj båt och på med brillorna så kommer det kännas som man var ombord.
Går inte beskriva om man inte testat.
Det vr dom hade på kurscentrat för 5 år sen går ju inte jämföra med upplevelserna idag och tankar vad kan göra.

Har du aldrig gått på en simulatorkurs?

3

Vart på navigations simulatorcenter man använt skärmar på kurserna för få realistiskt under övningar, börjar bli gammalmodigt..
SIst var på utvecklingskurs, man satte på sig glasögon och stor hall där man kunde gå runt och lära sig om olika system, använda händerna fast kroppen var digital så kunde du gå runt och trycka på allt och såg omgivningen som i verkligheten.
Bättre förr..
Vem fasen har gnällt? Din tolkning, gubbjäveln säger bara vad han tycker och känner. Känner bara att det är förbannat skönt att ha sjölivet bakom mig, nuförtiden saknar jag inte det ett dugg. Och särskilt inte när Pia härjade som värst, då är det skönt att krypa ner i sin egen säng hemma.

Vem fasen har gnällt? Din tolkning, gubbjäveln säger bara vad han tycker och känner. Känner bara att det är förbannat skönt att ha sjölivet bakom mig, nuförtiden saknar jag inte det ett dugg. Och särskilt inte när Pia härjade som värst, då är det skönt att krypa ner i sin egen säng hemma.
Skrev gnällt?
Har jag skrivit att används ombord?
Skriver använts av kurscenter för få en mer realistisk upplevelse.
Och vad gjäller bakåtsträvande i ny teknologi så är du väl det?
Du hade ju varit gladare om ungarna dina sprang i skogen hela dagarna hellre än vid skärmen.

3

Bättre förr..
Läs näst sista raden. Citat från dig!

Dock är bakåtsträvarna lika viktiga som utvecklarna.
Pga den ene införs det myndigheter som testar och kontrollerar, den andre för oss frammåt.

Skrev gnällt?
Har jag skrivit att används ombord?
Skriver använts av kurscenter för få en mer realistisk upplevelse.
Och vad gjäller bakåtsträvande i ny teknologi så är du väl det?
Du hade ju varit gladare om ungarna dina sprang i skogen hela dagarna hellre än vid skärmen.
Bättre att springa i skogen än att banka ner röven i soffan med spel i alla fall. Nu är jag lätt onykter efter några glas vin men slår förmodligen inte dig om vi skulle blåsa i en alkometer. Avslutar nu denna diskussion, skall snart lägga mig. Upp tidigt imorgon som sagt. God Jul! :xmas_smiley:

Bättre att springa i skogen än att banka ner röven i soffan med spel i alla fall. Nu är jag lätt onykter efter några glas vin men slår förmodligen inte dig om vi skulle blåsa i en alkometer. Avslutar nu denna diskussion, skall snart lägga mig. Upp tidigt imorgon som sagt. God Jul! :xmas_smiley:
Idag slår du nog mig i alkoholmetern, blev par halvglas vin sen hållt om en son som fick feberfrossa och börja skaka please help me daddy.
Men ok och sover nu.
Med vr bankar du inte ned röven vid en dator, utan där kan då stå och gå runt och göra dina arbetsuppgifter.

Senast ändrad:
Men visst du skall väl till kyrkan imorrn och hålla någon gudstjänst om någon fabel.
Tänkte inte på det, godnatt.
Dinousarier är ju också ett påhitt i det som predikas där, så vi har olika tänk så sant meningslöst att ens diskuttera.
God Jul.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar