Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

J
År det hit du ska imorgon? Jag var där för en vecka sen, gick snabbt att komma fram till luckan och lämna in intyget sen var det 4timmars väntan innan det var klart.

Screenshot_20231219_090955_Maps.jpg
Ja det är ambassaden på Sukhumvit. Vill ha stämplar på några pappaer. Hoppas, att det går fortare än 4 timmar. Har haft trassel med immigration.

Nu blir det John Wick 3 i min virtuella fjallstuga med en icke virtuell roll Pringles och ett glas vin.
Frugan sitter brevid och kollar pa thai tv med ett glas rott, perfekt nu kan bada sitta i soffan och se pa det vi vill samtidigt.

Grovt personligt påhopp faktiskt! Riktigt illa. :mad::thumbsdown:
Nu var det inget personligt påhopp utan svar på en pik som med all säkerhet var riktad mot mig.
Ett religionspåhopp kan jag sträcka mig till men min åsikt gäller alla religioner, så ta det inte personligt.
Roten till allt gott kommer från religion, är det så ordspråket går ;) nja.

Nu var det inget personligt påhopp utan svar på en pik som med all säkerhet var riktad mot mig.
Ett religionspåhopp kan jag sträcka mig till men min åsikt gäller alla religioner, så ta det inte personligt.
Roten till allt gott kommer från religion, är det så ordspråket går ;) nja.
Gäller det även om man bekänner sig till asatron? ;)

Sonen var på Ramayana idag med några gamla klasskompisar från The Regent, några thai/kineser och ja klasskillnad kan man säga i detta land.
Imorse blev han upphämtad av 14 åring med sin privata chaufför, för familjen litar inte på utomstående så ungen har en egen.
Frugan städade upp huset bra iaf för han förvarnade innan att han ville komma in och hälsa på.
Sen efter Ramayana ville han komma in igen och testa vr-glasögonen och chauffören fick sitta ute och vänta.
Bra att han håller kontakt med polare som han möjligt får fördel av senare i livet men vet inte om rätt, nu han börjat umgås med dom igen och är ju klasskillnad.
Vi är ju säkerligen fattiga i deras ögon men frugan säger att deras föräldrar pratar bra om sonen och vill att dom skall umgås med han.
När det kommer till sådant här passar jag bättre i byn med bönderna.
Men sonen och dom hade kul ihop, dom har ju hållt kontakt via datorspel genom åren sen han slutade den skolan, först nu vid 14 års ålder han börjar gå ut med polare på egen hand.

Sonen var på Ramayana idag med några gamla klasskompisar från The Regent, några thai/kineser och ja klasskillnad kan man säga i detta land.
Imorse blev han upphämtad av 14 åring med sin privata chaufför, för familjen litar inte på utomstående så ungen har en egen.
Frugan städade upp huset bra iaf för han förvarnade innan att han ville komma in och hälsa på.
Sen efter Ramayana ville han komma in igen och testa vr-glasögonen och chauffören fick sitta ute och vänta.
Bra att han håller kontakt med polare som han möjligt får fördel av senare i livet men vet inte om rätt, nu han börjat umgås med dom igen och är ju klasskillnad.
Vi är ju säkerligen fattiga i deras ögon men frugan säger att deras föräldrar pratar bra om sonen och vill att dom skall umgås med han.
När det kommer till sådant här passar jag bättre i byn med bönderna.
Men sonen och dom hade kul ihop, dom har ju hållt kontakt via datorspel genom åren sen han slutade den skolan, först nu vid 14 års ålder han börjar gå ut med polare på egen hand.
Och en kred skall sonen ha, inträdet till Ramayana hade han köpt med egensparade pengar för par månader sen, vi fick veta nyligen.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K