Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Checkat in på nattens härbärge i Mae Hong Son (Jasmin Resort). Resan hit var inget för personer med anlag för åksjuka kan man lungt påstå. Sambon uppskattade inte alla små smala kurviga bergsvägar lika mycket som mig.
Gått runt en del i JOMTIEN i dag. Många pratar slaviska språk. Inte så många kineser. Hälsade på några svenskar. Inte så pratsamma. I morgon em blir det hemfärd. Frugan ska till ögonläkare på fredag morgon i BKK.
Några kärring jävlar som tyckte det var läge att ge dig ut på säljakt. Fastnade i farleden i isen. Tja kommer 170 m båt och det är mörkt är det nog färdigt med säljakt. Inte ens tacksamma att man hjälper dom.
Frun har lärt sig och blir lika upprörd som jag när hon får en dålig kniv i handen.
Frun är dessutom duktig med gjutjärnspannorna och håller borta diskmedel och skrubbandet och kolstålspannorna värmer hon upp långsamt i tillägg.
Inte så ”svårdresserad” med andra ord.
Enda problemet är att en del knivar kan ligga odiskade och man skrapar av skärbrädan med knivseggen. Fast då har jag tagit grepp om problemet och köpt en vettig terapimaskin
Några kärring jävlar som tyckte det var läge att ge dig ut på säljakt. Fastnade i farleden i isen. Tja kommer 170 m båt och det är mörkt är det nog färdigt med säljakt. Inte ens tacksamma att man hjälper dom.
Lite andra vyer här, mulet disigt och nollgradigt. Jag skall köra till Malmö idag och träffa kompisarna, det har varit tidsbrist p g a farsans bortgång samt helgerna. Hostan känns lite bättre, vill inte riskera något bakslag så det får bli bilen istället för tåg och buss. Förmodligen lunch på favoritkinesen igen, sichuankryddningen är väldigt smakrik.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.