Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vaknade redan 06:30 idag men låg kvar i sängen till kl 07:50 då kroppen skrek kaffe Vilodag igår efter två hektiska veckor i paradiset. Nu bara en vecka kvar, tiden springer. Fortsätter på samma tema.
Vaknade redan 06:30 idag men låg kvar i sängen till kl 07:50 då kroppen skrek kaffe Vilodag igår efter två hektiska veckor i paradiset. Nu bara en vecka kvar, tiden springer. Fortsätter på samma tema.
I går var jag med frugan och en väninna till Donwei. De ansåg att denna marknad har saker som inte finns på andra marknader. Eftersom de körde vilse en gång fick jag se platser som jag inte sett förut. I dag har jag varit halvvissen och varit hemma medan frugan besöker ett tempel med sin pappa 97 år.
Ja nu när du säger det ser jag det, tyckte det var nåt skumt med morgonkaffebilden, är ju tagen på en balkong, du bor ju i enplan.
Så du bor på resort denna gången?
Airbnb reglerna i Thailand är rätt strikta, måste hyra ut i minst 30 dagar per gång.
Själv sett när polis stått och förhört farang gäst i lobbyn på The Base i Pattaya.
Airbnb is completely legal to use in Thailand. What's illegal is, an owner renting out a residential flat for less than 30 days. If you as a tourist are caught, or reported to the police, you can theoretically face a hefty fine.
Nej. Blir enkel annonsering bara som de flesta andra
Läste att antalet kineser som kommer till Thailand och hyr Airbnb ökat med 30% men vi är ute efter långtidshyrare. Typ arbetare som kommer hit från andra delar av landet och inte vill binda sig med att köpa något här nere utan bara hyra för dom är osäkra på framtiden och hur jobbet kommer funka. Troligen yngre, kanske par med något litet barn. Människor med vettiga löner men som inte vill eller kan köpa eget.
Airbnb reglerna i Thailand är rätt strikta, måste hyra ut i minst 30 dagar per gång.
Själv sett när polis stått och förhört farang gäst i lobbyn på The Base i Pattaya.
Airbnb is completely legal to use in Thailand. What's illegal is, an owner renting out a residential flat for less than 30 days. If you as a tourist are caught, or reported to the police, you can theoretically face a hefty fine.
Mitt köp?
Om du tänker på condon så köpte jag den 2014 innan jag var gift till bra växelkurs på presale.
Aldrig haft plan på att korttidsuthyra den.
Har nu en hyresgäst på ett 12 månaders kontrakt med option på att han kan förlänga med 6 månader samma hyra.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.