Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Dragit några bira här ikväll & snackat med lite svenskar

20240206_203000.jpg

Packat det sista, reser ganska lätt.
Påmönstring igen imorgon.
Ja resa lätt, det gör jag med vid av och påmönstring.
Har kollegor som släpar med 2-3 väskor.
Jag vanligtvis med ryggsäck.
Det jag behöver ombord lämnar jag kvar, har bara certifikat, kalsonger, t-shirt, strumpor, tandborste med mig som jag behöver på resan.
Dom släpar och klagar så tungt, väntar på incheckning, jag går direkt in efter online incheck.

Ska göra en kompost, försöka i alla fall.
IMG_20240207_074836_819.jpg
Spännande! Försöker med någonting liknande och slänger matavfall samt trädgårdsavfall. Prövat med att gräva ned tunnan någon dm i jorden och borrat upp några hål i botten. Hoppas att det skall fungera ungefär som vår varmkompost i Sverige.

Thailändare på besök slänger papper, plast och tomburkar i den - har inte ork att förklara för dem att det inte är en soptunna. :oops:

Fått vidimerat passet.
Tänkte gå och köpa en telefon men sen tänkte jag om, vad skall jag med en ny tel till, den jag har funkar bra att surfa på.
En S23 kostar ju lika mycket som att lägga plattor över hela tomten, bättre lägga pengar på det.
Var ju bara köpsug som var anledning till tel.
tillbaks till hotellet och hänga, alla jobbar, äta ikväll.

20240207_094229.jpg

20240207_094201.jpg

Senast ändrad:
Fått vidimerat passet.
Tänkte gå och köpa en telefon men sen tänkte jag om, vad skall jag med en ny tel till, den jag har funkar bra att surfa på.
En S24 kostar ju lika mycket som att lägga plattor över hela tomten, bättre lägga pengar på det.
Var ju bara köpsug som var anledning till tel.
tillbaks till hotellet och hänga, alla jobbar, äta ikväll.

20240207_094229.jpg

20240207_094201.jpg
Bra insikt! Jag köper ingen ny lur innan min gamla blir alldeles för trött. En drygt 7 år gammal S10+ som fungerar klanderfritt. Telenor är smarta när dom erbjuder Change inom 2 år, då blir man uppbunden och måste fortsätta betala. Jag tycker att jag är smartare än dom. Men dom som alltid måste ha det absolut senaste går naturligtvis i fällan.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K