Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vaknade tidigt men strax dags att väcka sonen och köra han till skolan.
Verkar som blir en hel skoldag med bara prov, inte så konstigt om resultaten blir därefter, dom måste ju vara mosiga i skallen efter halva dagen bara.
Skall vara på skolan senast 07:30 och hämta upp igen 16:30.
Själv fortsätter jag till Pattaya och tar en promenad och för att inte låta skrytsam eller ge bild av att vara miljardär så har jag ätit frukost hemma idag.
Bacon och ägg frukost på beachroad går ju på hela 160 baht, nu kom jag undan med 40 baht.
Då var dessa tre veckor till ända. Sitter i taxin på väg mot Suvvan. Har haft jäkligt skoj och trevligt. Adderat mycket på minneskontot. Blev ingen repris av utgången i Pattis med @PanPan och @Khuntan men träffade @Khuntan över en snabb öl i alla fall. @LeWi har jag umgåtts med dagligen, vi bodde ju trots allt grannar Nu får han vila lite när jag reser hem men våra finska kollegor lovade att ta hand om honom 555555
Han kommer sakna mitt kaffe i alla fall
Hem och knega lite och vips så är det sommar. Skönt att komma bort några veckor på vintern.
Första morgonpromenaden avklarad, nu väntar jag på att Decathlon öppnar om 3 minter, in och köpa träningskläder, i veckan blir det gymkort.
Sen hem och måtta lite på altan och räkna på stenläggning.
Han öppna under tiden jag skrev
Första morgonpromenaden avklarad, nu väntar jag på att Decathlon öppnar om 3 minter, in och köpa träningskläder, i veckan blir det gymkort.
Sen hem och måtta lite på altan och räkna på stenläggning.
Han öppna under tiden jag skrev
På andra sidan vägen & vattendraget håller dom på med byggnation, igår gjöt dom nere i branten & nu idag så börjar dom montera betongpelare.Blir spännande att se vad det kommer bli.
Dom råddar bäst dom kan just nu. Orkar inte bry mig om att läsa om rättigheter. Jag drabbas inte så hårt. Reser ensam utan barn. Kommer hem en dag senare är inte hela världen. Bara tristessen som är jobbig.
Dom råddar bäst dom kan just nu. Orkar inte bry mig om att läsa om rättigheter. Jag drabbas inte så hårt. Reser ensam utan barn. Kommer hem en dag senare är inte hela världen. Bara tristessen som är jobbig.
Ja Finnair kommer att ta hand om dig på något sätt, hotell mat, ersättning enligt EU regler, men även ombokning med andra bolag där det går.
Qatar har ett samarbete och ingår i samma allians One World.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.