Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jäkligt olika det där, fick voucher av sas i Oslo vid en försening. Inga problem att köpa öl för den, ja den räckte ju inte till en hel iof öl så jäkla dyrt där......
Jäkligt olika det där, fick voucher av sas i Oslo vid en försening. Inga problem att köpa öl för den, ja den räckte ju inte till en hel iof öl så jäkla dyrt där......
Ja nån anmälan från min sida för nåt kommer nog aldrig ske.
Men blir nog heller inget på fyllan denna gång dock
Den tog jag på resan hit men störde nog ingen, satt med headset på och kolla på tv under flygresan.
Nu har jag precis duschat sonen, frugan stryker uniformer.
Blir det frukost till barnen, köra dom till skolan sen tillbaks och hämta frugan och köra henne till Pattaya.
Och jag tar först en strandpromenad, banken, homepro sen hem fixa lite för att avsluta med samma runda och plocka upp alla.
Blir en återhållsam ledighet och leva som fattigpensionär.
Omg ser ut som grannen har fått samma ide som mig, idag har han tagit folk till huset för att röja bort allt gräs och träd på tomten och ser att där står kar för att mixa betong.
Kommer dom ju tro att vi copy dom, samma när jag fundera på att köpa pickup, då gick dom och köpte en par veckor innan.
Får söka av huset efter avlyssningsutrustning, han är shipping agent, fd styrman, sådana kan man inte lita på.
Mycket folk och trafik, var nog sista promenaden i centrala delen denna månad, bättre vid lågsäsong.
Blir att utgå från Pratumnak istället, mindre trafik och renare luft.
Nu hem och äta lunch samt kanske sova lite middag det eller städa sovrummet innan dags att hämta dom andra.
Jo men det är ju ingen ersättning för 24h försening.
Om du tycker tråkigt/jobbigt krångla med det själv finns det företag som är inriktade på det och tar bara betalt efter du fått ersättning.
Jo men det är ju ingen ersättning för 24h försening.
Om du tycker tråkigt/jobbigt krångla med det själv finns det företag som är inriktade på det och tar bara betalt efter du fått ersättning.
Ja om man orkar, bara få tag och svar från ett flygbolag idag är ju sjukt, dom gör sig oanträffbara och på hemsidorna är det en data bot chat, ingen människa.
Jag hade lämnat bort det.
När KLM inte betalade tillbaks och på vanligt maner bara skicka runt en och inte svarade kontaktade jag Kasikorn Bank som jag hade kreditkort hos på den tiden och dom tog tag i det och hade pengarna igen inom 48hr.
Ja om man orkar, bara få tag och svar från ett flygbolag idag är ju sjukt, dom gör sig oanträffbara och på hemsidorna är det en data bot chat, ingen människa.
Jag hade lämnat bort det.
När KLM inte betalade tillbaks och på vanligt maner bara skicka runt en och inte svarade kontaktade jag Kasikorn Bank som jag hade kreditkort hos på den tiden och dom tog tag i det och hade pengarna igen inom 48hr.
SAS är åtminstone rätt duktiga på att följa EU261.
Jag blev försenad för några veckor sedan och håvade in 250€x2 i vouchers.
Jag har aldrig haft problem med kompensationen, men ryktet säger att Finnair är knepiga med att betala ut.
SAS är åtminstone rätt duktiga på att följa EU261.
Jag blev försenad för några veckor sedan och håvade in 250€x2 i vouchers.
Jag har aldrig haft problem med kompensationen, men ryktet säger att Finnair är knepiga med att betala ut.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.