Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hej

Själv ska ja se en fotbollsmatch idag, en av mina 16 åriga spelare har blivit uttagen i Bohusläns Förbunds lag som ska möta Dalsland i Färgelanda, han är den ende spelaren i den åldersklassen i vår kommun som har blivit uttagen, jag har ju följt honom som ledare hela vägen ifrån 5-manna, 7-manna, 9-manna och numera 11-manna fotboll.
Så det här känns nog nästan lika stort för mig som för honom, en riktigt bra fotbollsspelare, kamrat och lagkapten för laget jag tränar. Drygt 50 spelare valdes ut ifrån början och via träningar i förbundets regi återstår nu dom 16 killar som ska spela match idag, jag önskar honom verkligen lycka till.

Mvh isan lover

Fixar mat till de gamla hunden som börjar få dåliga tänder.
20240323_062823.jpg
Finns det ingen tandläkare i obygden? :)

Hej

Det blev en övertygande seger för Bohuslän mot Dalsland och mitt eget lags bidrag med en spelare skötte sig jättebra, jag tror att han har spelat till sig en plats i laget, i princip inte ett misstag på hela matchen som mittback. Det ska bli spännande att följa honom framöver.

Mvh isan lover

Vad glad jag är.

De ringde nyss från Nana Place i Udon Thani och frågade om jag behövde rum under Songkhran för det började bli fullbokat:thumbsup:.
Har tydligen varit trevlig när jag bott där trotts att jag varit dubbelrund under fötterna ibland:beer:

Trevligt att träffa dig också, alltid kul med en nytt ansikte och prata med. Det andra stället är Preecha Market.
Jag resa från Si Racha till Udon Thani på torsdag. Vet du när nästa onsdagsträff är på Preecha Market för vad jag kan förstå är det lite större träffen det brukar möta upp mest folk på. Ska också kolla om en gammal kompis till mig har lust att hänga på som bott länge i Udon.

Bifogar lite mera information om olyckshändelsen då ett containerfartyg river ned en stor bro i Balimore än vad jag hittat i svenska tidningar.

Mellan 7-20 personer rapporteras att hamnat i vattnet men mycket verkar stå oklart fortfarande.

I den andra videon så hålls den första pressträffen jag sett.

Jag resa från Si Racha till Udon Thani på torsdag. Vet du när nästa onsdagsträff är på Preecha Market för vad jag kan förstå är det lite större träffen det brukar möta upp mest folk på. Ska också kolla om en gammal kompis till mig har lust att hänga på som bott länge i Udon.
I morgon och nästa är10 April får jag det till, det är ju varannan Onsdag kl.17;00.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K