Jag beställde Bolttaxi för kort resa i Pattaya , första chaffisen som nappade ringde dokk snabbt och sa cancelera resan för ville inte köra , nr 2 dök upp , stirrig man som direkt snackade in i mobil, Sukkumvit soi Nana ,- nej nej sa jag beachroad , han no no next trip ;-) jag har åkt dit många gånger förr men nu undviker jag BKK Han visade mobil grab mobil bolt och Ipad för whatsup , han tog nästa långresa för var i närheten av var han skulle släppa mig , han skrek på indier som gick ivägen , berättade det var därför han satt upp skylten , han hade väntat 30 min vid stopp på 7/11 och indierna kom ut med en flaska vatten
Jag har frågat om india är farang men de är bara india and smells
Idag kungens födelsedag och långhelg med budfha dagar har frågat och verkar som det är rocknroll som vanligt , dokk olika svar om vad som händer efter midnatt , någon sa som vanligt någon vi sänker bara musiken
Det är väldigt mycket thai turister i byn , ett finare hotell var fullbokat , köer längs beachroad massa fina bilar och märken man inte är van vid, fullt med folk inne på central känns bara som lågsäsong i barområdena en dam sa hon var långledig för no customers och skulle åka hem över helgen 6 timmar i bil , jag hade hela baren för mig själv