Vilka delikatesser skall man ta med till Thailand

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Sir One " sa:
En enda gång har jag sett typ-av-dans töserna. Jag gick upp på walking street i Pattaya för en del år sen, drack en pilsner och drog till hotellet igen. Jag hamnade på soi Cowboy i BKK, samma sak där. Snabbt in och snabbt ut fast, i båda fallen hade jag mig tjej med mig. Det är liksom inte min melodi med köttmarknad. Jag behöver inte, är ju så jädrans grann att jag inte behöver betala för mig. :)
Ha,ha..en mätt hingst betar inte...stämmer kanske på dej?? :nod:Själv, de gånger(inte ofta) jag är i Pattaya kan jag njuta av barlivet några timmar ihop med kompisar och ett antal öl. Varför inte njuta av "kulturutbudet" :afro: utan att ha förutfattade meningar....och ibland är det roligt att tjöta lite med flickorna och få höra hur vacker man är...."look him handsame farang"... :nod:....men som sagt händer inte så ofta...alltför sällan :)

Areeya

"Janne " sa:
Det är ju främst farangdamerna som går i bikini, thaiarna är ju lite blygare av sig ... :)

Jasså ;D

ImageUploadedByTapatalk1341212215.152935[1].jpg

"glimten66 " sa:
Han har inte råd me henne ;)
inte råd och inte lust heller. man vet ju inte vad den nuvarande ägaren gjort med henne :)
Skämt åsido. Damen i fråga är bra och borde inte utsättas för spekulationer av detta slag.
Visst kan jag klämma in mig på en bar för några pilsner med kamraterna och ha en kul stund men, kan det vara så att Sir One blir full och på nattkröken söker släpa med sig en flock bikinidamer till hotellet? Det är en jäkla hemsk och trevlig tanke :) Vilket uppvaknande till klangen av det sista myntet som trillar ur byxfickan

Om du e nere när jag e nere får jag väl guida dig på några bikini barer :)

"glimten66 " sa:
Om du e nere när jag e nere får jag väl guida dig på några bikini barer :)
Din vilde rackare, tror du att en så oskyldig farbror som jag skulle våga det?
Nästa resa går till Satahip och till Maha Sarakham så sätt upp varningsskyltar som varnar för lösspringande vilddjur, bygg dina murar högre, lägg sandsäckar runt ditt hus och upprätta vägspärrar så kanske du går säker :) Jag har bekanta i området, även ej verksamma på CM som jag avser att besöka.

"Sir One " sa:
Din vilde rackare, tror du att en så oskyldig farbror som jag skulle våga det?
Nästa resa går till Satahip och till Maha Sarakham så sätt upp varningsskyltar som varnar för lösspringande vilddjur, bygg dina murar högre, lägg sandsäckar runt ditt hus och upprätta vägspärrar så kanske du går säker :) Jag har bekanta i området, även ej verksamma på CM som jag avser att besöka.

från sarakam e det bara drygt 3 mil till oss ute på risfältet ;)

"glimten66 " sa:
från sarakam e det bara drygt 3 mil till oss ute på risfältet ;)
Oj, bara 3 mil... kanske att man då ska se sig om efter ett annat resmål, längre bort:) Nä, klart man får inspektera ditt bygge. Synd att man inte är vid samma vigör som gubben Lego att man orkar cykla dit.

"Sir One " sa:
Oj, bara 3 mil... kanske att man då ska se sig om efter ett annat resmål, längre bort:) Nä, klart man får inspektera ditt bygge. Synd att man inte är vid samma vigör som gubben Lego att man orkar cykla dit.

Ha Ha när han säger 2,5 mil så e det ju bara drömmar han orkar ju inte utanför tomt gränsen äns ju o cyckeln har säkert motor av märket honda :)

"legolas " sa:
Nu är du inne på farliga tassemarker, du nergångne magre Jesus!! Du skola icke skoja med vältränade män som kan göra dig illa... ;D

legolas..

Vadå ska du be Ingmar om hjälp :)
e det fortfarande riktigt varmt där nere

"legolas " sa:
HEHEHE,,,,nu skrämde jag dig allt..... Jo för all del värmen är beständig och hänger över oss som ett lakan över en bastu. men vi äro starka falanger hör i chaiyaphums-trakten, så vi bara skakar på axlarna, startar fläkten och drar i oss en GT, så leker livet igen ;D

legolas
Jag ser en möjlig framtid för dig som ståuppare ;)

Dessa piller går att köpa med sig om man vill,

ThisisWhylmBroke.com.
skriv in på sök
golden pills,

Var på big C igår där fanns det flera olika sorters makrill i tomatsås från olika fabrikatörer, farsan köpte en röd burk smakade precis som i Sverige sa han.

Idag blir det medtagna delikatesser tillagade, hemlagade köttbullar, blåband gräddsås, felix pulvermos och lingonsylt.

Gräddsås kan väll inte va så svårt koka ihop där nere? Många som tar med dessa blåband. Potatis finns ju det med. Riktigt mos med riktig sås går ju före pulver varje dag!

Den potatis jag fått tag på här är så söt i smaken, smakar inte bra som potatismos.

"ledarn " sa:
Då har du väl fått den lila sötpotatisen ??
Den "vanliga" falangpotatisen smakar ju som här hemma....
(Inte som färskpotatis)

Kan bara hålla me Ledaren här smakar som våran potatis... Man farang

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp