VILKET ÖLMÄRKE FÖREDRAR DU I THAILAND?

Vilket ölmärke väljer du om du kan välja när du är i Thailand?

• ANNAT MÄRKE

Röster: 3 13.6%
  • HEINEKEN

Röster: 0 0.0%
  • SINGHA

Röster: 4 18.2%
  • LEO

Röster: 5 22.7%
  • CHANG

Röster: 10 45.5%

• Totala väljare
    22
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"ledarn " sa:
Här har vi en märklig sak.............. Heineken är väl det 5:e största bryggeri företag tror jag ? Det måste ju finnas en j...vla massa som tycker om detta sket dricka...
Har hamnat på ställen där endast detta piss serveras och då väljer jag att dricka vin eller grogg. ALDRIG detta smaklösa elände..
:wai:
Ledarn!!

Yänkarna har en förkärlek till detta blask, och p.g.a. att de inmundigar öl:en så håller de Heineken fabriken levande, men nu ska inte tala om yänkarnas ölsmak, den är ju dålig från början, här är ett par exempel, MILLER, COORS, COORS LIGHT, POINT SPECIAL, RED WHITE & BLUE(de kunde inte komma upp med ett bättre namn?), PABST BLUE RIBBON och så vidare, inte att förglömma BUDWEISER som smakar sämre än orginalet från Tjeckien...

Att dricka öl från USA är som att älska i en kanot, Jävligt nära till vatten ;D :D ;D

Jo-Be

"ledarn " sa:
Här har vi en märklig sak.............. Heineken är väl det 5:e största bryggeri företag tror jag ?

Det måste ju finnas en j...vla massa som tycker om detta sket dricka...
Har hamnat på ställen där endast detta piss serveras och då väljer jag att dricka vin eller grogg.

ALDRIG detta smaklösa elände..

Ledarn, detta var ljuv musik i mina öron. Så skall det låta! Självklart värt karmaplus!! :thumbsup:

Och Gazton, din klockrena kommentar ger naturligtvis samma utdelning.

Nämen jag tror jag får mjäll! Gazton och ledarn, ni borde skämmas...ger mig fan på att ni dricker Brännvin Special med glädje! :P

"Jo-Be " sa:
Ledarn!!

Yänkarna har en förkärlek till detta blask, och p.g.a. att de inmundigar öl:en så håller de Heineken fabriken levande, men nu ska inte tala om yänkarnas ölsmak, den är ju dålig från början, här är ett par exempel, MILLER, COORS, COORS LIGHT, POINT SPECIAL, RED WHITE & BLUE(de kunde inte komma upp med ett bättre namn?), PABST BLUE RIBBON och så vidare, inte att förglömma BUDWEISER som smakar sämre än orginalet från Tjeckien...

Att dricka öl från USA är som att älska i en kanot, Jävligt nära till vatten ;D :D ;D

Jo-Be

Jo-Be, i USA dricker man vanligtvis inte öl, det dom kallar öl kallar jag piss. Dom flesta sorterna smakar fanimej värre än vatten. Den enda som är drickbar i min mening är SAMUEL ADAMS från Boston, den är faktiskt helt godkänd.

Den värsta ölsorten jag någonsin har druckit är något som kallades för Rattlesnake Beer. Det eländet smakade så vedervärdigt att pisset var odrickbart. En rödaktig ävja som jag och en kompis tyvärr provade när vi var vid Grand Canyon för några år sedan. En varning är härmed utfärdad. :o :o :o

Ditt uttalande om Heineken ger naturligtvis karma!

ChaiMai:are

Sista ordet är inte sagt ännu i detta ölämne!!! Och någon is behöver man inte heller ;D :D ;D omröstning må vara över, men en god Archa sitter alldrig fel... Jo-Be

Archabeer uppenbart.jpg

Jo-Be, det ser smaskigt ut. Har aldrig smakat Archa, men det skall mycket till för att bräda Changen. Men jag skall naturligtvis leta efter den och prova nästa gång jag är nere i juni. 8)

"Berralund " sa:
Jo-Be, det ser smaskigt ut. Har aldrig smakat Archa, men det skall mycket till för att bräda Changen. Men jag skall naturligtvis leta efter den och prova nästa gång jag är nere i juni. 8)

Jag väljer ju hellre LEO, men Changen smakar bättre än Archa. Men det skadar inte att testa så du kan njuta ännu mer av Changen.

glimten66
håller med dig att Archa är mycket god, men
jag tar ingen is till, LEO till frukost

Alla som gillar Leo ni gillar även Heineken? Ni får ju annars vatten billigare nästan samma smak.

Gillar:
Chang med is.
Leo med is.

Chang utan is är knappt drickbart.... ;)

"zetterberg_88 " sa:
Alla som gillar Leo ni gillar även Heineken? Ni får ju annars vatten billigare nästan samma smak.

Ja, jag gillar Heineken med... So what? 8)

Allvarligt? Blir jag bjuden på öl som visar sig vara Heineken, So what? Skulle baren resturangen inte ha den öl jag föredrar? so what? Om baren BARA har pripps blå, då blir det nog problem.. Jag har bara problem med pripps blå, budweiser och andra blask/skitöl. Annars dricker jag det mesta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp