VILKET ÖLMÄRKE FÖREDRAR DU I THAILAND?

Vilket ölmärke väljer du om du kan välja när du är i Thailand?

• ANNAT MÄRKE

Röster: 3 13.6%
  • HEINEKEN

Röster: 0 0.0%
  • SINGHA

Röster: 4 18.2%
  • LEO

Röster: 5 22.7%
  • CHANG

Röster: 10 45.5%

• Totala väljare
    22
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Chang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:

Med risk för att vara tjatig - Det finns inget bättre än Chang. Skall inmundigas på Suvarnabhumi om tre veckor! 8) 8) 8)

gött gött gött

ta en för mig oxå när du ändå är i farten...

i morgon är det premiär på hamnkrogen här i vänersborg o då blir det oxå lite öl men dock ej Chang

ha de gött
marianne

Känns som att det är dags att lyfta fram denna tråden igen, öl är ju ett kärt ämne. Det vore roligt att höra vad nya medlemmar har för smak.

Chang utan is :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

LEO ska det va! ;D
Finns inte det blir det Singha. :thumbsup:

Utan is.. Men ibland är man illa tvungen, dricker fan inte varm öl!

Sicka amatörer man har och göra med!! Fnys.

Har sagt det förut och säger igen: LEO= blaskvatten(5,0V%)
HINEKEN= följer Leo som blaskvatten sort
TIGER Beer= kväljningar, bara att tänka på't
CHEERS= huvaligen, blääh
CHANG= i brist på annat(6,4V%)
SINGHA= huvudvärk & magsmärtor

Då står det till den enda favoriten, som inte är nämd i listan och det är Beer Chang's lillasyster, 5,4V% stark och med en härlig lätt beska, Á la Chang, en underbar lätt sötma, en ljus gyllene lagerfärg på vätskan, en humle arom utan dess like, Mmmm! saliven tilltar i munhålan och bara väntar att sköljas bort med en rejäl iskall mängd gott Öl, Välkommen ner i magen och släcka min brinnande törst efter en god kall.

DeliverygirlArcha.jpg

"legolas " sa:
Detta är väl typ en halv fylletråd, så jag undrade plötsligt härhemma... jag satt för 2 minuter sedan och plötsligt så började thailändska nationalsången att skandera i min dator. Vad ända in i heelvete nu då???

Jå då kom jag att tänka på att det ju var något ljushuvud som sagt tidigare att vi hade fenomenet även på detta forum att påtvingas att lyssna på nationalsången.... Egentligen är det rena rama helgerånet ju..... precis som hemma i Sverige så duger inte den egna, men vi skall tvingas att lyssna på utländska... bra....Hmmm

Finns det någon funktion på detta forum, där man kan ta bort att denna nationalsång hörs????? Skulle va tacksam att kunna stänga av den.... Är tillräckligt jäävligt trött ändå på hur vrålnationalistiska thai ändå är...

Tack på förhand...

Det är inget vi mod. kan göra något åt. Jag kan ju alltid fråga Ling :)

Enkelt Lego 5 minuter i 6 så sänker du volymen på datorn så e de problemet löst :)
o för oss andra som vill lysna så skruvar vi åt motsatt håll ;)

Leo
Arscha
Chang
Singa
Tiger
i denna ordning

Heiniken har inte fått en enda röst ;D

Allvarligt talat så tror jag många likt mig, tackar ja till en kall öl om man är i Thailand.
Typ hamnar jag i en bar, och de serverar kall öl... Då tackar jag ja nästan oberoende vad som bjuds :)

Men varför dricker inte thailändare chang? Har inte sett en enda som druckit det.

Jo då zafiren många thai dricker chang me där ja håller till så dricks det mer chang än min älskade LEO men en sak som du kan lägga på minnet e att en thai dricker inte som vi om ja dricker en whiskey så vill ja ofta gärna ha en öl till men en thai dricker oftast bara de ena eller de andra åt gången inte som vi som gärna sitter me två olika drycker i glasen

glimten66

Det har du naturligtvis helt rätt i. Men så ser folket där uppe inte på saken, så LEO är dn klara storsäljaren. Men när jag är där så stiger försäljningen av Chang drastiskt. ;) 8)

"legolas " sa:
Men du Glimtmannen,,,Inte fasen sitter svenska folket och balar whiskey och dricker öl samtidigt??? Visst sjutton dricker vi antingen eller. jag har då aldrig sett det du pratar om. Vissa föredrar att dricka öl hela kvällen och andra dricker öl till maten och groggar sedan..... Men sitta och blanda och ge hela tiden.......näääää.....????
JOOO fortare blir man full
a1486.gif

h12.gif

Du har bott där nere förlänge jo vist fan sitter man me både en whikey o öl samtidigt fråga Jo- Be han vet men grogg håller ja me di om

"glimten66 " sa:
Du har bott där nere förlänge jo vist fan sitter man me både en whikey o öl samtidigt fråga Jo- Be han vet men grogg håller ja me di om

Kan bara hålla med glimten,det har man gjort många gånger,fast det kan nog bero på
att g66 och jag är fin smakare ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp