Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi slank in på ölmärken i den Thailändska pizzatråden. Det känns som om det är dags att återuppliva denna tråd igen och höra vad nytillkomna medlemmar gillar i ölväg. 8)
För dom som inte orkar läsa bakåt så gillar jag själv CHANG med LEO som tvåa.
Vi slank in på ölmärken i den Thailändska pizzatråden. Det känns som om det är dags att återuppliva denna tråd igen och höra vad nytillkomna medlemmar gillar i ölväg. 8)
För dom som inte orkar läsa bakåt så gillar jag själv CHANG med LEO som tvåa.
Allvarligt? Blir jag bjuden på öl som visar sig vara Heineken, So what? Skulle baren resturangen inte ha den öl jag föredrar? so what? Om baren BARA har pripps blå, då blir det nog problem.. Jag har bara problem med pripps blå, budweiser och andra blask/skitöl. Annars dricker jag det mesta
Allvarligt? Blir jag bjuden på öl som visar sig vara Heineken, So what? Skulle baren resturangen inte ha den öl jag föredrar? so what? Om baren BARA har pripps blå, då blir det nog problem.. Jag har bara problem med pripps blå, budweiser och andra blask/skitöl. Annars dricker jag det mesta
Kanske, men man skall väl få njuta när man får tag i något så gott som en Chang. Varför skall man ha bråttom när man är i LOS, det har ju ingen annan. 8)
Kanske, men man skall väl få njuta när man får tag i något så gott som en Chang. Varför skall man ha bråttom när man är i LOS, det har ju ingen annan. 8)
Problemet är att antingen har man is i eller så dricker man ölen varm...
I kylskåpet får ölen inte plats, det är fullt med gröna planter och vatten.. ;D
Jag tycker inte ölen blir blaskig för att man ha LITE is i glaset. Tycker snarare att det är som att ta en tesked kallt vatten i en god maltwhiskey. Men jag kan ju ha blivit miljöskadad. Vill bara avsluta med ett tips.
Häll lite vatten i botten på några ölglas ställ dem i frysen. När törsten sätter in hämta ett glas häll i öl och njut. Isen smälter inte så fort och ölen blir kall och god.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.