"Berralund " sa:
Absolut, Heineken sucks! Varför dricka detta holländska elände när det finns så god thailändsk öl som Chang?

B-Lund!!
Av alla ölsorter som finns i thailand, är denna den enda jag inte dricker, förutom den gången jag var på ön i Krabi och fick betala 1.200THB för 2st Heineken 33cl...
Det var faan den dyraste öl jag någonsin köpt, är man törstig så är man det, sen en annan sak varför ska man sitta och dricka europeisk öl i thailand??
När det finns inhemska goda ölsorter här i thailand och det har ju denna länk bevisat, LEO, CHANG, SINGHA, ARCHA och andra glömda ölsorter onämnda...
Inte tusan tar jag med mig Svensk öl till Norge, där finns redan goda öl, RINGES, HAAKON, HANSA, MACK, DAHLS 1856 pils och ODEN är bara några ölsorter i Norge(synd bara de är så dyra).
Finland har SININEN, KARHU, AURA, LAPIN KULTA(smakar lika dåligt som Norrlands guld

), KOFF, OLVI, BOCK(en grym pilsner, upp till 9V%), SAHTI, FINLANDIA GOLD och många andra.
Danmark behöver vi inte nämna någon ölsort, De flesta av oss öldrickare har redan gått igenom deras mängd av gyllenedrycker. De två största är CARLSBERG och TUBORG... ;D

;D
Jo-Be"happy"