Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Hitta 42 K i säckar pulver i hamnen , bästa kvalitet.

20260615_102336.webp


20260615_205327.webp
Nja,nu var det annat pulver som jag skall slänga. Men gävle hamns. Ledningsgrupp verkar ha en för kärlek för näs pulver på sinna julfester Skandal på företagets julfest – kokainspår på flera ställen

20260615_205341.webp
 
Nja,nu var det annat pulver som jag skall slänga. Men gävle hamns. Ledningsgrupp verkar ha en för kärlek för näs pulver på sinna julfester Skandal på företagets julfest – kokainspår på flera ställen

20260615_205341.webp
Verkar vara vanligare än man tror iaf än vad jag trott.
Dom testade ju på riksdagshusets toaletter och fanns klara spår.
"Svenska tester: Vid laborationer på svenska gymnasieskolor har analyser av slumpmässigt insamlade svenska sedlar visat att nästan samtliga sedlar har spår av kokain i varierande mängd"
Är ju bara test gjord på gymnasial nivå så inget bevis men ändå.
 
Fick just besök av ordförande i vår BRF.
Det blev godkänt bygglov med dom ritningarna jag gjorde tidigare.
Det ska bli täcktak över källarnergångar för att slippa vatten i källaren.
Brunnarna i nergångarna är otillräckliga om det kommer mkt regn.
Högtrycksspolning hjälper inte längre.
 
Är nästan Stockholmsresan över för denna gången.
Mins att Legoland och Grönalund var en besvikelse jämfört med Liseberg när man var i 10 års ålder.
Legoland har lyft sig men Grönalund är verkligen inget man skall välja om man har Liseberg som alternativ.
Enda fördelen Grönalund hade igår var inga köer men allt annat ligger så långt ner i jämförelse.
Dagens rundtur var dock bättre och nytt för oss, eftersom ungarna vart 3x på Liseberg så tog det par timmar på Grönalund can we go back to hotell.
 
Är nästan Stockholmsresan över för denna gången.
Mins att Legoland och Grönalund var en besvikelse jämfört med Liseberg när man var i 10 års ålder.
Legoland har lyft sig men Grönalund är verkligen inget man skall välja om man har Liseberg som alternativ.
Enda fördelen Grönalund hade igår var inga köer men allt annat ligger så långt ner i jämförelse.
Dagens rundtur var dock bättre och nytt för oss, eftersom ungarna vart 3x på Liseberg så tog det par timmar på Grönalund can we go back to hotell.
Har ni vart på tivoli i Köpenhamn?
Även backen som ligger mellan Helsingör och Köpenhamn. Vi var där med sambons son när han var 12 år, han var nöjd då iallafall (2012)
Tivoli var det ok inträde men fick köpa till ett åkband, på backen var det dyrare inträde men då ingick åkband.
 
Har ni vart på tivoli i Köpenhamn?
Även backen som ligger mellan Helsingör och Köpenhamn. Vi var där med sambons son när han var 12 år, han var nöjd då iallafall (2012)
Tivoli var det ok inträde men fick köpa till ett åkband, på backen var det dyrare inträde men då ingick åkband.
Jag har vart på tivoli i Köpenhamn och även det kan inte liknas vid Liseberg.
Tivoli är väl kanske mer uppskattat av vuxna pga barer.
Tråkiga med Liseberg att så jäkla mycket folk, alla andra nöjesparker i norden om man slår dom samman blir väl i storlek med Liseberg.
 
Jag har vart på tivoli i Köpenhamn och även det kan inte liknas vid Liseberg.
Tivoli är väl kanske mer uppskattat av vuxna pga barer.
Tråkiga med Liseberg att så jäkla mycket folk, alla andra nöjesparker i norden om man slår dom samman blir väl i storlek med Liseberg.
Ska man ha trevligt ihop så gäller det alla i familjen inte bara barnen/ungdommarna.
 
Har man 8 åring med sig får man nog tänka barnen.
Nu dricker jag men dom är på rummet.

20260616_205408.webp
Fan hade ju vart kul att gått ut på några öl men har varit upptagen i två dagar med grabbens AM körkort och arbete. Samt skall jag gå ut i stan så måste det bli hotell och då blir det dessutom att ta ut semester. Nackdelen att bo på virsan men fördelarna väger över i slutändan.
 
Fan hade ju vart kul att gått ut på några öl men har varit upptagen i två dagar med grabbens AM körkort och arbete. Samt skall jag gå ut i stan så måste det bli hotell och då blir det dessutom att ta ut semester. Nackdelen att bo på virsan men fördelarna väger över i slutändan.
Är som hemma.
Första gången jag gått ut och druckit lite dom här dagarna sen jag flyttade till Sverige.
Går vi ut hemma på landsbyggden så är det jag som kör så det var en del av semestern, tog tåget, inget körkrav och kan ta par glas på ställe, inte bara i soffan för en gång skull.
Var ju ungefär samma i Thailand, sen sonen föddes har jag inte många utgångs fest dagar, mest hemma fest med er på forumet.
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp