Å leve ökonomisk i Thailand kan vi läre noe av en Thai ???

I Krabi Town fins det ingen barer eller bardamer , for dette er vell ikke plassen for dere på forumet .

Fotboll interesserer mig ikke da jeg er fra de nordlige delene av Sverige.
Jeg følte en liten rasistisk undertone tidligere da hela Thailand tydelig består av utviklingshemmede idioter (akkurat som Norge).
Men da disse ikke er på dette forum så er det ok og ikke rasisme.
Hvordan noen klarer å få det til å bli alle i hele Thailand når jeg beskriver mitt syn på thailandske byggearbeidere. Du må begynne å lese hva som virkelig står skrevet og ikke oppdikte innlegg som ikke finnes bare fordi det passer inn i ditt virkelighetsbilde.

Hvordan noen klarer å få det til å bli alle i hele Thailand når jeg beskriver mitt syn på thailandske byggearbeidere. Du må begynne å lese hva som virkelig står skrevet og ikke oppdikte innlegg som ikke finnes bare fordi det passer inn i ditt virkelighetsbilde.
Eh!
Jag påpekade bara att norska byggnadsarbetare är helt värdelösa och det får du till rasism.
En helt naturlig följdfråga är givetvis om du är en före detta norsk byggnadsarbetare?

Eh!
Jag påpekade bara att norska byggnadsarbetare är helt värdelösa och det får du till rasism.
En helt naturlig följdfråga är givetvis om du är en före detta norsk byggnadsarbetare?
Må tror jeg ikke at det finnes så veldig mange norske bygningsarbeidere igjen fordi utenlandske arbeidere er billigere i drift. Og det har man sett tydelig under pandemien hvor utenlandsk arbeidskraft ikke slapp inn i landet og således lammet dette byggeindustrien.

Men sånn rent generelt for de norske som finnes igjen er vel like dårlig eller like gode som de svenske. Noe som bare er logisk. Men dersom dette er din personlig mening så får du selvfølgelig lov til å komme med den, men dersom du mener at det er fakta at alle norske bygningsarbeidere gjør en dårlig jobb så bør du komme med noen bevis for det.

Eh!
Haha jag minns jag stod en sommar på Bengtsfors torg o sålde kläder. Säg 6 månader det var en kille där varje dag för att kakla om toaletten. Det tog honom 6 månader. Inte alla som är direkt kompetenta eller motiverade att få något klart snabbt.

Her Krabi restaurant , der kjerringen har restaurant i förste etasje og mannen driver bakeri i andre etasje

Thailand nov 2011 424.webp

Må tror jeg ikke at det finnes så veldig mange norske bygningsarbeidere igjen fordi utenlandske arbeidere er billigere i drift. Og det har man sett tydelig under pandemien hvor utenlandsk arbeidskraft ikke slapp inn i landet og således lammet dette byggeindustrien.

Men sånn rent generelt for de norske som finnes igjen er vel like dårlig eller like gode som de svenske. Noe som bare er logisk. Men dersom dette er din personlig mening så får du selvfølgelig lov til å komme med den, men dersom du mener at det er fakta at alle norske bygningsarbeidere gjør en dårlig jobb så bør du komme med noen bevis for det.
Jag jobbar med en massa norrmän och det är bevis nog.
Vill du ha andra bevis så får du nog kalla in mig till rättegång eller annat.

Sedan så vet jag inte om utländska arbetstagare är billigare, snarare dyrare.

Karoke barer i Krabi Town , har ikke jeg sett ,
Nå har jeg aldri vært i Krabi, men enhver liten plass i Thailand med respekt for seg selv har en karaoke-bar eller i det minste noen lokale service-minded budeier.

Gå ut når det har blitt mørkt så ser du «discolysene» og noen damer som sitter utenfor hva man karakterisere som bare et skjul.

Om dom har barer är väl ok.
Det kassa med Krabi alla muslimska moskeer med böneutrop, dock dom som hade böneutrop var några km utanför turistdelen.

Om dom har barer är väl ok.
Det kassa med Krabi alla muslimska moskeer med böneutrop, dock dom som hade böneutrop var några km utanför turistdelen.
Finns moskéer här också lärde vi oss första natten när vi vakna 5.30 av ett jvla ylande. I övrigt gör muslimerna inget väsen av sig här men gäller att kolla var moskéerna ligger när man fixar boende, ylandet hörs ett par km.

Som en interessant fotnote så er gjennomsnittlig inntekt for en industriarbeider i Thailand nå rundt 1 3500 Baht. Det gjennomsnittlige inntekten på Phuket før pandemien var på 32 000 Baht. Før den siste gjenåpningen av Thailand så var gjennomsnittsinntekten på Phuket 1 900 Baht. Man forstår lett hvor mye turistindustrien betyr når man leser disse tallene.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp