Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ikea köken håller nog högre kvalitet än både SB, koncept, homepro etc. jag har kollat på dom det är laminerat skit, IKEAS kök är ju mer gedigna inte som min billiga skohylla.
Kan inte tänka mig att du får problem med ett IKEA kök inomhus.
Ikea köken håller nog högre kvalitet än både SB, koncept, homepro etc. jag har kollat på dom det är laminerat skit, IKEAS kök är ju mer gedigna inte som min billiga skohylla.
Kan inte tänka mig att du får problem med ett IKEA kök inomhus.
Att montera IKEA saker är väl inte det mest high tech man kan göra. Jag har nog monterat snart de flesta av IKEAs möbler inkl kör, garderober, bokhyllor, byråer och inte är det svårt direkt. Nu har väl inte jag tummen mitt i handen men hallå kan ni inte bygga lego utan instruktör ... hur svårt kan det vara.
Ibland kan det underlätta att vara två ... men det mesta fixar man själv. Visst jag har byggt ut på landet, byggt friggebod och gillar att snickra men IKEA möbler ... visst det kan vara tråkigt med insex men inte direkt svårt. Läs igenom instruktionen svårare är det inte.
Det är väl det som är hela grejen, att det inte är så high tech. Jag läser extremt sällan instruktionsböcker och det är där jag brister i IKEAsammanhang. Jag börjar läsa och sortera upp delarna, sedan när jag tycker det är lätt så "slänger" jag instruktionerna för jag är man nog att klara det utan och då går det som det gör....
Jäklar vad snyggt det blev!
Först blev jag konfunderad om det verkligen var ett kök i Thailand, men sedan såg jag taklampan
Är det en diskmaskin jag skymtar under glasluckorna? Funderar på att skaffa en sådan nämligen.
Ang priser utan att räknat noggrannare på detta, kan det vara så att det är som Apple's grejor att det är samma grundpris och det som skiljer är momssatsen? Känns lite som det.
Det är väl det som är hela grejen, att det inte är så high tech. Jag läser extremt sällan instruktionsböcker och det är där jag brister i IKEAsammanhang. Jag börjar läsa och sortera upp delarna, sedan när jag tycker det är lätt så "slänger" jag instruktionerna för jag är man nog att klara det utan och då går det som det gör....
Jo fats det är ju oftast två långsidor, en boten, en toppskiva en masonit där bak och en dörr så knappast svårt ändå ... jag körde också med det innan att det klarar man väl utan beskrivning (oftast är ju instruktionsbeskrivningar svårare att förstå än att klura ut det själv).
IKEA tycker jag lyckats bra med bara bilder och sällan text!
Ok, jag får bjuda på mig själv lite... Skyller på intagen whisky att det gick som det gjorde.
Hittar inte bilden som tanten tog på mig vid monteringen, men jag lyckades att montera en kortsida där långsidan skulle sitta på en låda och skyller på IKEA att bottenskivan inte passar555
Ok, jag får bjuda på mig själv lite... Skyller på intagen whisky att det gick som det gjorde.
Hittar inte bilden som tanten tog på mig vid monteringen, men jag lyckades att montera en kortsida där långsidan skulle sitta på en låda och skyller på IKEA att bottenskivan inte passar555
Är nog det vanligaste att man skyller på IKEA trots att ritningarna är så simpla och enkla att förstå så till och med 6 åringen här hemma hänger med och hjälpte mig
Klarar man inte av att följa en IKEA ritning ja då skall man nog hålla sig borta från det mesta vad som gäller montering
En LEGO ritning för en 4 åring är mer komplicerad än en IKEA ritning.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.