DAGENS DUBBEL VM MED LEGOLAS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det innebär 95 poäng till dig kycklingen...
(Nejdå, jag är inte bitter.... :'( )

"Per Olav " sa:
Det innebär 95 poäng till dig kycklingen...
(Nejdå, jag är inte bitter.... :'( )

Hehe, gott, priset var ju en middag hos legolas, hoppas att det blir jag som tar hem det. :wai:
Mat är alltid gott, allra helst när man slipper laga den själv också.

Tack. Det var ett riktigt sömerske tips. Som jag sa innan i shoutboxen till Byscha jag går efter födelsedagar och årtal, för jag kan absolut ingenting.

Inte visste jag att fruntimmersveckan inföll så här års.
Grattis Kycklingen

Tack så hjärtligt. Ja, som legolas sa nu får ni börja jaga, det är inte många veckor kvar på denna omgången men det kan vända snabbt som vi såg nu.

Jag skall göra mitt bästa, var så säker. Lyckas det så kan jag håva in vinsten redan i juni, det hade inte varit fel. Men tyvärr ser det svårt ut.

"Kycklingen " sa:
Tack så hjärtligt. Ja, som legolas sa nu får ni börja jaga, det är inte många veckor kvar på denna omgången men det kan vända snabbt som vi såg nu.
Jaga?? Räcker det inte med en fet sedelbunt :D

Kyckling, det måste vara en pirrig känsla att vara jagad av ett sådant startfält eleganta karlar? ;)

"zMacen " sa:
Kyckling, det måste vara en pirrig känsla att vara jagad av ett sådant startfält eleganta karlar? ;)

Ja där sa du något. Det är man ju inte van vid så jag får passa på att njuta så länge det varar, åtminstonde en vecka i mitt liv har jag äran att vara jagad av er. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
19 K
magnusjansson
M
R
Svar