Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det jag njuter av mest på semestern är att jag kan sätta mej och beställa vad jag vill, äta, betala och gå, gubben tycker det är det sämsta med semestern att behöva äta ute.
Det jag njuter av mest på semestern är att jag kan sätta mej och beställa vad jag vill, äta, betala och gå, gubben tycker det är det sämsta med semestern att behöva äta ute.
Kycklingen, du har skämt bort din gubbe alldeles för mycket. Att fixa till schnitzel när du lagar så god thaimat till dig själv. Det är sällan jag inte äter vad frugan äter, det skall vara Som Tam då.
Idag har vi haft fiskfilé till lunch samt köttgryta (kalopsliknande) till middag. Ris á la Malta till dessert (som jag hoppade över).
Idag har jag inhandlat äkta julskinka färdigt grilljerad och till färgen lika som som vi har i Sverige ca 1 kg och den nedre delen av skinkan mot foten. Köpte den på Big C i Chiang Mai idag och den smakar som en julskinka ska smaka. Big C på väg nr 11.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.