Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Japp nu är prommenaden avklarad.
Känns bra, börjar komma i form, har inte tränat såhär mycket sen 2008.
Men jag lyfter bara skrot på gymmet och prommenerar en timme på kvällen.

Jag skulle behöva ligga på din senaste nivå i minst ett år för att komma i form. Ärligt talat katastrof men finner inte glädjen i att träna just nu. Jobbar på att finna glädjen så det är väl alltid något.

Jag skulle behöva ligga på din senaste nivå i minst ett år för att komma i form. Ärligt talat katastrof men finner inte glädjen i att träna just nu. Jobbar på att finna glädjen så det är väl alltid något.
Går nog utför när man kommer hem då skall man ju orka åka till gymmet mellan blöjbytena ;)
Får vänta tills jag kan åka och träna på gymmet i condon.

Ok, jag är galen men grill blir det i regnet :beer:

20191026_200430.webp

Tror inte det, var jag och en vän som var ute o käkade.
Så nu hamnade du fel igen.
Men några hundratal måltider har man väl fått, på olika kursgårdar o konferens hotell.
Det kan du suga på.
Ja det är väl bara fest dom där kurserna.
Känner ju folk som är fackansvariga eller vad det heter på jobbet och åker på kurser hela tiden.
Bara fester och betalt.

Vi var förståndigare för fyrtio år sedan.
Vi måste ju lära oss, så att folk kunde åka till Thailand, senare.
Frågar du min farsa så var dom inte det, facket var på han så på den tiden så han fick lägga ner företaget och sparka alla 20 man han hade anställda och det är ca 40 år sen idag.

Sen starta han nytt men utan dessa 20 anställda, så dom blev arbetslösa istället.
Efter det hade han bara 2-3 anställda och tog in extra vid behov.

Frågar du min farsa så var dom inte det, facket var på han så på den tiden så han fick lägga ner företaget och sparka alla 20 man han hade anställda och det är ca 40 år sen idag.

Sen starta han nytt men utan dessa 20 anställda, så dom blev arbetslösa istället.
Efter det hade han bara 2-3 anställda och tog in extra vid behov.
Men det säger ju inget om, varför, bara en stenbords historia som man säger här. Mycket säkert att den är sann, men behövs nog en bakgrunds historia, annars blir det ju bara antipropaganda, som är vanlig här.

Men det säger ju inget om, varför, bara en stenbords historia som man säger här. Mycket säkert att den är sann, men behövs nog en bakgrunds historia, annars blir det ju bara antipropaganda, som är vanlig här.
För att han vägrade facket det var allt, satte dom alla käppar dom kunde i hjulet tills det var omöjligt att driva plåtslagerit.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar