Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Torsk.
Minskade till 2 potatis, har gått upp 1,5 kg sen jag kom ombord men inte så konstigt, muskler är ju tyngre än fett.
Men tänkte ju hålla mig runt 68-70kg.
Nu är jag på 72kg.
Får deffträna sista 2 veckorna.
Torsk.
Minskade till 2 potatis, har gått upp 1,5 kg sen jag kom ombord men inte så konstigt, muskler är ju tyngre än fett.
Nu är jag på 72kg.
55555.
Ett glas mjölk behövs, kanske skall minska på efterätten
Jag väger trots allt 0,5kg mindre än när jag gjorde hälsotesten.
Och jag kör ingen motionsträning på gymmet för att gå ner i vikt, lyfter bara skrot för att bygga muskler så viss viktökning får man se som normalt
En god vän till mig älskar mjölk, brukar skoja med honom om detta (kalvar,barn) När han gick på sin hälsoundersökning så frågade han doktorn om detta. Och han sa att vatten är bättre till maten än mjölk, för vuxna behöver inte mjölk. Kolla in djurlivet.. tex. en vuxen älgtjur dricker ju inte mjölk, men när han var med sin mamma ko gjorde han det..... Sen att han med största sannolikhet blir till kalops är ju en annan sak
En god vän till mig älskar mjölk, brukar skoja med honom om detta (kalvar,barn) När han gick på sin hälsoundersökning så frågade han doktorn om detta. Och han sa att vatten är bättre till maten än mjölk, för vuxna behöver inte mjölk. Kolla in djurlivet.. tex. en vuxen älgtjur dricker ju inte mjölk, men när han var med sin mamma ko gjorde han det..... Sen att han med största sannolikhet blir till kalops är ju en annan sak
Tycker vatten är så otroligt tråkig dryck så det är min last dricker inte så mycket rent vatten till maten.
Blir mest mjölk med någon coca cola emellanåt till maten, Coca colan blir oftast till Lördagsbiffen för den colan är gratis .
Mellan måltiderna ombord vatten samt en kopp Te på kvällen.
Tycker vatten är så otroligt tråkig dryck så det är min last dricker inte så mycket rent vatten till maten.
Blir mest mjölk med någon coca cola emellanåt till maten, Coca colan blir oftast till Lördagsbiffen för den colan är gratis .
Mellan måltiderna ombord vatten samt en kopp Te på kvällen.
Torsk.
Nu är jag på 72kg.
1-2 kg diff från dag till dag, idag kanske jag bara väger 70, vem vet inte vägt mig, jag brukar ligga på 72kg men när jag kom ombord vägde jag ju 70,5 men hade ju inte ätit middag på 5 dagar för dyrt.
Men jag brukar öka bra i början, körde väl 35kg på militärpress i axlar när jag började.
Nu kör jag 3x8 på 60kg stång på militärpress på axlar.
Det är om man räknar med förra turen träning på 7 veckor och ett 3 veckors uppehåll i mitten.
Biceps 50 kg curlstång.
Så jag brukar ha bra ökning i början, jag har ju inte tränat såhär sen 2008.
Hoppas komma upp till 95kg på bänkpressen men vet inte om jag hinner innan avmönstring.
Känns gött att komma i form men kommer ju säkert inte bli bibehållet
Jag köpte eltandborste i Thai flera gånger, i tron att den var billigare. Senaste åren har jag köpt på NetonNet å tagit med mig ner till familj och vänner.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.