Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ibland vill man ha kaffebröd speciellt när man inget har hemma och ingen affär runt hörnet.
Då skall ni få ett litet tips.
Ta en mugg och knäck ett ägg i lägg till två matskedar socker och vispa upp med en gaffel. Tillsätt sådär 50 gram smält smör och vispa lite till. Sedan i med två tre matskedar mjöl och en tesked bakpulver. Rör om. Sedan kan ni lägga in bär eller nåt som jag här lite jordgubbsfyllning.
In i mickro 2 minuter på full effekt. Inget mera, klart.
Hur det blev hos mig ser ni i bild och minst lika gott som vilken muffins som helst.
Jag hade bytt ut dagens lunch mot din anrättning närsomhelst. Vi fick rester av gårdagsmiddagens fårskalle som jag av misstag råkade sätta tänderna i. Alternativet var en anrättning på makrill "Long time no swim" som inte såg något vidare ut. Jag ställer mitt hopp till en bättre middag.
Att Thailand kallas av någon anledning för det leende landet blev understryckt när Noi tog hem något med dressing.
Dressingen blev glömd på diskbänken och påminde om sin förträfflighet på det här sättet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.