Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Här hemma får man sin chilliranson varje vecka, det kan jag lova. Jag vill inte ha det alltför starkt, men så att tungan blir på gränsen till att domna är OK.
När jag jobbar blir det i stort sett noll clilli, snacka om abstinens då!! ;D
Lunch: Jag käkade kalkonknackwurst. Magert och gott. Frugan och en kompis åt någon slags Isaanmat som luktade för djä....ligt. Mycket får man offra för familjen. Ungarna fick spaghetti med köttfärssås i skolan.
Middag: Biff (av färsk rostbiff som vi kom över till ett bra pris) samt sallad. Inte dumt alls!
Blir stekt Lördagskorv/Makkari och stuvade makkisar i matlådan idag,
befinner mig för tillfället i Kokkola Finland,
matkulturen här är ingen höjdare direkt UUURK!!
Längtar hem redan jag och till LOS och Nid ändå mer
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.