Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilken middag det blev. Jag och sonen bar överens om att det var det godaste vi ätit på tre veckor
Sonen tvärslocknade på soffan efter middagen något jetlaggad.
Tzatziki, entrecôte, potatisgratäng och en sallad. Vinet var OK men köper det inte igen.
Vilken middag det blev. Jag och sonen bar överens om att det var det godaste vi ätit på tre veckor
Sonen tvärslocknade på soffan efter middagen något jetlaggad.
Tzatziki, entrecôte, potatisgratäng och en sallad. Vinet var OK men köper det inte igen.
Ja vad ska du till Sverige för, läste i något inlägg att din fru vill mer än dig men låt henne komma dit i December Januari Februari och hoppas det blir en riktigt jävlig vinter så hon får lära sig skotta snö och skrapa bilrutor för det måste hon om hon ska ut med bilen och köra grabbarna till aktiviteter, då kan du ju även passa på att ha halkkörningskurs .
Ja vad ska du till Sverige för, läste i något inlägg att din fru vill mer än dig men låt henne komma dit i December Januari Februari och hoppas det blir en riktigt jävlig vinter så hon får lära sig skotta snö och skrapa bilrutor för det måste hon om hon ska ut med bilen och köra grabbarna till aktiviteter, då kan du ju även passa på att ha halkkörningskurs .
Ja nu har jag varit i Sverige i 3 dagar, så jävla tråkigt det är här, känns som 3 år, vad jag längtar till åka ner på beachroad och ta mig en riktig bacon och ägg frukost.
Kanske vi skulle sälja allt och köpe en 3 sovrums condo i Naklua istället
Idag kokade jag en rejäl bit långa som jag hade lagt i salt över natten, till detta hade jag kokta ärtor, smörsås och ris (skulle ha varit potatis) och det var ritktigt gott, frugan gillade detta väldigt mycket också.
En kompis hade fått en långa på 8 kg och jag fick en rejäl bit.
Ett tips till er som gillar skorpor men hittar inget, bakade på ett vanligt matbrödsrecept, skar ett par ca 3 cm skivor och lade ut i solen efter 6 timmar vände jag dom, när ugnen på himlen hade svalnat prövade jag en med hemmagjord mangomarmelad, fantastiskt gott och krispig och mer hälsosammare
Ett tips till er som gillar skorpor men hittar inget, bakade på ett vanligt matbrödsrecept, skar ett par ca 3 cm skivor och lade ut i solen efter 6 timmar vände jag dom, när ugnen på himlen hade svalnat prövade jag en med hemmagjord mangomarmelad, fantastiskt gott och krispig och mer hälsosammare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.